Jump to content

felles verksted/lager? - Frogner i Lillestrøm

Framtia

Recommended Posts

Mulig dette ikke hører hjemme i ÅF, så bare slett eller flytt :-)

Jeg disponerer et lager/verksted som jeg hadde tenkt å benytte til diverse hobbyprosjekter etter å ha flyttet i leilighet. Men livet har tatt meg videre til Kongsberg og hus med stor garasje. Så verkstedet blir lite brukt. Jeg har behov for noe lagringsplass fortsatt, men kan godt tenke meg å dele arealet med andre som trenger lagringsplass eller som ønsker å være med på et delt verksted. Eier har tidligere brent seg på å leie ut til "mekking", men jeg har avklart at det er greit at jeg inkluderer andre brukere i min avtale. Forutsetningen er så klart at vi holder god orden på eiendommen. Kanskje et lite båtmiljø fra BP kunne etableres her?  

Kort beskrevet har jeg et rom som fungerer som verksted med stor arbeidsbenk. Så er det er lagerrom for diverse møbler og løsøre. I tillegg er det et fellesareal utenfor hvor jeg har hatt plass og verktøy for trearbeider. Det er også en stor kjeller, men her er det for fuktig til å lagre ting som ikke tåler rått miljø. Det er også rikelig med uteareal for f.eks oppbevaring av tilhengere med mer. Kostnadene er lave, men selvsagt vil det koste å holde temperaturen høy med dagens strømpriser (jeg har det nå stående uten oppvarming). 

20200526_164158_verksted.jpg

Ta kontakt om du er interessert :-)

Redigert av Framtia (see edit history)

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...