Lars H. Svart 24.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2024 Riktig God Jul til alle båtfolk fra mannskapet på Trudelutt! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
mons Svart 24.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2024 God jul alle sammen, både trivelige folk jeg har møtt og alle de jeg synes jeg kjenner ganske godt uten å ha møtt noen gang. Sitér dette innlegget Mons Link to post
JRK Svart 25.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2024 God jul til alle båt skribenter på båtplassen Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 25.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2024 God og fredelig jul😊🎄 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2024 Fortsatt god jul til alle dere gode båtfolk! Her er det mange fine folk som jeg godt kunne tenke meg å treffe i virkelighetens verden også. Flott å ha slike venner! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
dennrick Svart 26.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2024 Ønsker alle en riktig god jul. Spesielt til dere som bare har dukket opp i båten min for å hjelpe til med ting og tang. @mawilu Fortsatt god jul til deg! Så har vi @Komodo 3 dager med denne karen for å bytte anker vinsjen i seilbåten på en forsvarlig måte slik at alt skulle bli bra. Enestående mennesker på dette forumet. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Pequod Svart 26.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2024 Litt sent ute, men god jul til alle her på forumet også fra Bergtatt og skipperen! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Komodo Svart 26.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2024 dennrick skrev for 23 timer siden: Ønsker alle en riktig god jul. Spesielt til dere som bare har dukket opp i båten min for å hjelpe til med ting og tang. @mawilu Fortsatt god jul til deg! Så har vi @Komodo 3 dager med denne karen for å bytte anker vinsjen i seilbåten på en forsvarlig måte slik at alt skulle bli bra. Enestående mennesker på dette forumet. Takk for det @dennrick,veldig hyggelig 😊 Minnes de tre dagene med glede, og utrolig hyggelig å stifte et nytt bekjentskap 🤝 Gleder meg også til å få inn "ny" vinsj i vår gamle Viksund 😃 Og selvfølgelig; god jul til alle her på forumet 🎄🥂 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
tobixen Svart 27.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2024 God jul alle sammen. Jeg tror dette er første jul vi har feiret sammen i Oslo, det er en ny opplevelse for meg. Jeg håper vi får til å feire neste jul i båten :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.