Blouberg Startet 27.Desember.2022 Del på Facebook Startet 27.Desember.2022 Har gått og brygget på lysten til å ta D5L sertifikat en stund. En nylig tråd her og en Båtplassen spesialpris fra NMKS på komplett pakke med alle eksamener var med å dytte meg i gang. 16.500 for det hele er en god pris. Vært morsomt om det ble flere herfra som hopper i det. For folk i rimelig nærhet til Oslofjorden kan det jo hende vi sees om bord i Chilli Solbris (: Har sjekket litt rundt og kun fått gode tilbakemeldinger på opplegget til NMKS! Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Hakkannen Svart 27.Desember.2022 Del på Facebook Svart 27.Desember.2022 Kjempe Tror ikke du kommer til å angre. Meget god pris! Lykke til med kurs og studier😀 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.Desember.2022 Del på Facebook Svart 27.Desember.2022 Absolutt! Slett ikke bortkastede penger. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har kurset, ville jeg meldt meg på. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 27.Desember.2022 Del på Facebook Svart 27.Desember.2022 Har meldt meg på nettkurs igjennom NMKS og skal begynde i januar. Er utdannet maskinist, så slipper unna noen moduler, slik som sikkerhet og skipslære, så jeg har fått det ennå litt billigere. Mitt mål er å få fiskeskipper klasse C, da jeg har plan om å kjøpe sjark som er over 10.67 meter. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 27.Desember.2022 Del på Facebook Svart 27.Desember.2022 Da må jeg gå lov til å ønske lykke til!🎄😁 Håper vi sees ombord i Chilli Solbris!😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
dude Svart 27.Desember.2022 Del på Facebook Svart 27.Desember.2022 hmm.. skulle man sertifisert seg da, nå i den mørke tida? Hva er "båtplasspris" for nettkurs og alt av eksamener om man har fartstid på egen båt? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 27.Desember.2022 Del på Facebook Svart 27.Desember.2022 dude skrev for 3 timer siden: hmm.. skulle man sertifisert seg da, nå i den mørke tida? Hva er "båtplasspris" for nettkurs og alt av eksamener om man har fartstid på egen båt? Prisen er 16500.-. Fartstid på egen båt har ingen betydning uansett hvor du skal ta D5L. Praktisk utsjekk inngår ikke i noen pakker. Eksamensgebyr pr modul er inkludert. Du slipper bare utsjekk for å få løst ut sertifikatet. Du må kunne dokumentere at du har disponert båt over 8 meter i tre sammenhengende år. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bellil Svart 30.Desember.2022 Del på Facebook Svart 30.Desember.2022 Tok D5L med NMKS for noen år siden. Kjempefornøyd. Jeg kommer neppe til å få penger, eller enda mindre sannsynlig aksept fra Rederen, til å kjøpe så stor båt, men mye nyttig lærdom for en relativ fersk styrmann, maskinist, skipselektriker. Har du pengene og tid til overs så kjør på. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Blouberg Svart 30.Desember.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2022 Bellil skrev 43 minutter siden: Jeg kommer neppe til å få penger, eller enda mindre sannsynlig aksept fra Rederen, til å kjøpe så stor båt Det er det samme her (: Men kunnskapen virker jo fint i 32 foteren også Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Chilli Solbris Svart 31.Desember.2022 Del på Facebook Svart 31.Desember.2022 Det er 3 som har benyttet seg av til idet! Det er ikke for sent!😃😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Familiesnekke Svart 1.Januar.2023 Del på Facebook Svart 1.Januar.2023 Godt nytt år! Jeg er med; romjulsgave fra meg, til meg🎅 Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 1.Januar.2023 Del på Facebook Svart 1.Januar.2023 Tilbudet gjelder ut dagen i dag søndag… Godt nytt år!🎉🎊🎉🎊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Range Rover Svart 1.Januar.2023 Del på Facebook Svart 1.Januar.2023 Chilli Solbris skrev for 1 time siden: Tilbudet gjelder ut dagen i dag søndag… Godt nytt år!🎉🎊🎉🎊 Link til påmelding? /RR Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 1.Januar.2023 Del på Facebook Svart 1.Januar.2023 Range Rover skrev 17 minutter siden: Link til påmelding? /RR Send meg en intern melding! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Blouberg Svart 4.Januar.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2023 I morgen starter reise mot D5L med to dager om sjøveisregler. Det er et omfattende pensum vi skal igjennom før vi kan "mønstre på" Chilli Solbris for praktisk utsjekk (: Bra det er mye vinter igjen før båtsesongen. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Chilli Solbris Svart 5.Januar.2023 Del på Facebook Svart 5.Januar.2023 Blouberg skrev for 9 timer siden: I morgen starter reise mot D5L med to dager om sjøveisregler. Det er et omfattende pensum vi skal igjennom før vi kan "mønstre på" Chilli Solbris for praktisk utsjekk (: Bra det er mye vinter igjen før båtsesongen. Bare å zoome inn og gå inn i bobla! Det blir lite tid til annen aktivitet nå! Lykke til!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Blouberg Svart 22.Februar.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2023 Kjapp oppdatering, da er dette i boks. Opplegget til NMKS kan anbefales! Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Februar.2023 Del på Facebook Svart 23.Februar.2023 Blouberg skrev On 22.2.2023 at 19.43: Kjapp oppdatering, da er dette i boks. Opplegget til NMKS kan anbefales! Godt å høre at du er fornøyd!😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.