Whistler Startet 4.Desember.2005 Del på Facebook Startet 4.Desember.2005 Prøv denne knoper og stikk Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Haber Svart 4.Desember.2005 Del på Facebook Svart 4.Desember.2005 Den beste knutesiden jeg har sett, - nyttig for mange vil jeg tro! Sitér dette innlegget 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post
OT-flyktning Svart 4.Desember.2005 Del på Facebook Svart 4.Desember.2005 Vi hadde noe tilsvarende på en norsk speider-side. Denne linken døde nylig og ble fjernet fra emneoversikten. Legger da denne inn, slik at den blir med neste gang jeg jobber med saken Sitér dette innlegget Link to post
tool Svart 4.Desember.2005 Del på Facebook Svart 4.Desember.2005 Bra tips. Hvis noen sliter med spleising av fall og skjøter finner man bra tips her: http://www.ropeinc.com/rope-splicing.html Sitér dette innlegget Link to post
kermit Svart 4.Desember.2005 Del på Facebook Svart 4.Desember.2005 Her er også ei side med mange godt illustrerte knutar, og i disse julebordtidene passar det sikkert godt at det er eit par slipsknutar der òg... Kermit Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 6.Desember.2005 Del på Facebook Svart 6.Desember.2005 Her er en stor mulighet for alle til å bli en spesialist på knuter. 2 kjempe gode sider. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.