Jump to content

Boot Düsseldorf 2023 - flere som skal?


Morten_L

Recommended Posts

Om få uker går verdens største innendørs båtmesse av stabelen i Düsseldorf 🥳

 

Jeg hadde mange bonuspoeng så i år blir det guttetur med sønnen (på 11år og meg) til Düsseldorf 21 og 22.januar. Jeg har vært der en gang tidligere med jobb og synes det var stor stas.

 

Er det noen andre som skal ned? Hadde vært hyggelig å møtes i så fall!

Link to post
Share on other sites

tilplan skrev for 5 timer siden:

Høres jo veldig gøy ut både for deg og sønnen, men skal dessverre ikke ned før i mai mår det er Interpack. 

Måtte google for å finne ut hva interpac var, ikke helt båt nei. Men sikkert artig messe det også!

Ytterstad skrev 23 minutter siden:

Jeg skal med samboeren. Fly og hotell er booket. :thumbsup:

Kult, vi drar ned 20 og kommer frem på kvelden så det blir 21 og deler av 22 på messa før vi flyr hjem igjen på søndag ettermiddag. Skulle gjerne vært lengre og sett litt annet enn messen når en først er der nede, men ingen skoleferier i messetiden.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Gikk noen av dere på foredragene ? Min tysk er ikke god nok til å følge med på noen som snakker fort fra scenen. 

Det lille jeg fikk med meg når jeg var der sist var veldig bra, men det er noen år siden nå. Kanskje det er blitt enda bedre. Jeg ser at de holder langturseminar og skikkert andre ting som kan være av allmenn interesse. 

 

Ole
S/Y Algol

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...