BjA Startet 14.Januar.2023 Link til dette innlegget Startet 14.Januar.2023 (redigert) Min Furlex sluttet brått å fungere på remote knapper. Den har spenning helt frem til kontrolboks. Når spenning påsettes kontrolboks lyser den grønne Learn dioden fast i et par sekunder, før den går over til å blinke hurtig (ish 5Hz). Klarer ikke å spore god info på nett, noen andre som har vært borti samme før ? Redigert 14.Januar.2023 av BjA (see edit history) Link to post
Taskeladden Svart 15.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2023 (redigert) Har du prøvd en reset av systemet/pare den på nytt? Du har gode batterier i fjernkontrollen? Du har vel allerede sjekket brukermanual, men om ikke så er den her: 595-926-E.pdf (seldenmast.com) Side 27/28 er programmering og de-programmering av fjernkontroll. I følge den betyr gul blinkende diode at kontrollboksen har mistet paringen med fjernkontrollen. Slik parrer du fjernkontrollen med kontrollboks: There is a pushbutton beside the glass fuse on the larger circuit board with a yellow LED (Learn) beneath it. Hold the pushbutton in until the LED lights continuously (yellow). Release the button. Select a button row on the hand unit and within three seconds press on either the OUT or IN button. Programming is completed. Rart du ikke har funnet dette før, instruksjonsboken bør være den første plassen man ser. Redigert 15.Januar.2023 av Taskeladden (see edit history) A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
BjA Svart 16.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2023 HeI ! Takker for tilbakemelding. Ser at "remote" kanskje kan være litt upresist, da jeg kun har oppsett som på fig 4.2, dvs med faste knapper og ikke fjernkontroll. Resett funksjon som beskrevet i instruksjonsbok er prøv, uten noe resultat. De blinkemønster jeg da har (fast i 20 sekund ved påsetting av spenning, deretter ish 5Hz) syntes jeg passet dårlig med det som er beskrevet i manual :-) Link to post
BjA Svart 16.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2023 20 sek skulle selvsagt være 2 :) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn