SveinHa Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 (edited) Har gått og grublet en stund på hvor min første store båt, S/B Snøggbas, LM3248, ble av. Flere bilder og slikt ligger på http://www.sveinha.com/snoggbas.htm. Jeg solgte den til Fannefjorden Småbåtforening i Molde i 1990. De skulle bruke den til mudring av havna og deretter selge den. Hørte rykter om at den lå i Dåfjorden men den var ikke der da jeg var innom for et par måneder siden. Noen som har sett den? I NOR står jeg fremdeles som eier....... Edited March 9, 2011 by SveinHa (see edit history) Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Gnisten Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Ser du har etterlyst denne også på andre fora. Synes den ser ut som en staselig skute ! Fikk du noensinne noen svar på dette ? Quote .... på dypt vann; igjen.... Link to post
SveinHa Posted December 6, 2005 Author Share Posted December 6, 2005 (edited) Fikk du noensinne noen svar på dette ?Nix... Litt merkelig at ingen har sett den, ukjent i to store båtfora med en masse oppegående folk over hele landet Edited December 7, 2005 by SveinHa (see edit history) Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
M/S Bastard Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Har du lagt inn en etterlysning på Kysten.no Du kunne jo også spurt på nautica schizofrenia Quote Link to post
SveinHa Posted December 6, 2005 Author Share Posted December 6, 2005 Har du lagt inn en etterlysning på Kysten.no Du kunne jo også spurt på nautica schizofrenia Har ikke det. Det er ikke det store poenget for meg å finne den, bare litt nysgjerrig på om den fremdeles er i live. Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
SveinHa Posted April 5, 2006 Author Share Posted April 5, 2006 Drar denne opp igjen. Kanskje noen har hatt øynene med seg i mellomtiden.... Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Recommended Posts