Martine29f Startet 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Startet 21.Januar.2023 Sitter du og spaner inne på Båtplassen igjen nå sier matrosen....må vel bare innrømme det. Sikkert et tjuetalls ganger hver dag. Har tatt en sjekk på flere her inne og jeg er ikke den eneste, og takk for det. Kanskje ikke bare antall innlegg men i også antall klikk hadde vært ønskelig, eller... Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Vel …. Jeg har ikke båt en gang, men er innom flere ganger om dagen … Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Jeg er nok ganske ofte innom. Så vanedannende er det absolutt, å det finnes ikke ord for all hjelpen det er å få her på Bp. Dette med telling av innlegg og slikt, synes jeg derimot ikke noe om. Det skaper bare en kunstig form for konkurranse. Har du flest innlegg, så kan du best, det stemmer desverre ikke alltid Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Komodo Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Nei, det er helt trygt å delta på baatplassen uten å bli avhengig. Eller ... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Komodo Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Bjørn Løvjomås skrev Just now: Dette med telling av innlegg og slikt, synes jeg derimot ikke noe om. Det skaper bare en kunstig form for konkurranse. Har du flest innlegg, så kan du best, Hmm, det har jeg ikke tenkt på. Ser nå at jeg er litt bedre enn deg Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Komodo skrev 7 minutter siden: Hmm, det har jeg ikke tenkt på. Ser nå at jeg er litt bedre enn deg Ingen regel uten unntak 😅😅😅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Komodo Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Bjørn Løvjomås skrev 10 minutter siden: Dette med telling av innlegg og slikt, synes jeg derimot ikke noe om. Det med telling av innlegg er jo viktig for andre tinge enn bare det resten av forumet skal se at jeg er bedre enn deg. Det er også et viktig verktøy for at de som har mange innlegg skal kunne se ned på de med få innlegg, og svare med en arrogant og belærende tone når de spør om noe Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Er det jeg sier.. jeg blir aldri så god som deg.😅😅😅..skjønt.. nå dro jeg på meg et par innlegg til.. 🤪 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Martine29f Svart 21.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Det jeg legger merke til er også at enkelte tråder har utrolige mange "tittere" og som aldri tar sjansen på å skrive noen innlegg selv om de har noen meninger...husker han som lurte på hvor vannet kom fra i slangen bak når han startet motoren. And so, vi har jo alle begynt med båtlivet en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 JA :-) Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Ja, det er det. Men tenker det er ett positivt sted å være. Mye trivelige folk, gode historier og svært mye å lære. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 21.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 (redigert) Feilpost Redigert 21.Januar.2023 av Martine29f (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Det er lett å bli hekta, jeg forsøker å ta pauser innimellom eller skifter til https://www.cruisersforum.com/ innimellom. Det kan gå med mye tid til å lese innlegg. Bonusen er at man lærer mye en ellers ikke ville gjort. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
lurvetass Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Forumet er jo rene medisinen nå som båtabstinensene river i kroppen og båten ligger på land. Så ja klart jeg er avhengig Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Thomas_h Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Kanskje spørsmålet skulle vært; er båt vanedannende? Hvis ja, så er båtplassen en av flere mulige metoder for å møte sin daglig dose "båt". Men jeg er inne å titter noen gange om dagen, eller timen når jeg først er skikkelig på kjøret. 🤣 Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 (redigert) Flere ganger daglig i snart 20 år, mulig det da kvalifiserer til å kunne kalles en vane...? Redigert 21.Januar.2023 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Tom Rør Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Det er absolutt vanedannende, og du kan bare glemme å snakke med noen om det, for de skjønner det ikke uansett :-) Jeg er innom mange ganger om dagen, og er ikke i nærheten av å bremse på det. Det er mye god lesning og kompetanse her inne, og det er uvurderlig for oss båtfolk. Sitér dette innlegget Link to post
Grufolf Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Ja. Det er vanedannende. Og det er også irriterende når det ikke har kommet nye interessante innlegg siden sist man sjekket 😂😂😂😂 skjerpings Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 (redigert) Jeg tror jeg joinet i 2010 ca? Var litt opptatt av striper på armen i begynnelsen ift antall innlegg, men passet på å bare poste problemer for å få opp tallene mine "Dagens hendelse" med båten var det greit å gå overstått uavhengig av forumet, dog. Deltakelsen min varierer litt, men er ofte innom daglig og blar nedover. Hiver meg på når noe fanger interessen. Jeg har ytterst sjelden opplevet noe ubehagelig her inne, og vil med det hevde at dette er et veldig trygt forum å stille spørsmål i. Fått mye hjelp og tips også. En gang sluttet plutselig baugthrusteren å virke. I nettopp 2010 (tror jeg det var). Vi skulle legge til i Risør en sommer. Vel i havn, så lurte jeg her inne på hva i alle dager dette kunne være. Thrustermotoren gikk jo. Ila 5 minutter fikk jeg et svar om at jeg måtte sjekke brytepinnen. Etter litt frem og tilbake fant jeg ut at det var trygt å gjøre det mens båten lå på vannet. Det visste ikke jeg noe om, men fikk fikset det. Ikke visste jeg at det satt en reserve der nede heller. Gøy. Nå på vinteren er det gøy når det dukker opp bilder, planer, og diverse annet. God helg, Kapteiner, og gratulerer til dere alle med et særdeles vellykket forum Redigert 21.Januar.2023 av dennrick (see edit history) Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
GSEuser Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Vanedannende, uten tvil👍🏻 Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 (redigert) Vi med godt over 10k innlegg har vel frekventert litt vel mye her inne til tider. Men føler at jeg nå har et sunnere forhold til baatplassen enn de første 10-15 årene Redigert 21.Januar.2023 av Teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Akvanauten Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Martine29f skrev for 9 timer siden: ...husker han som lurte på hvor vannet kom fra i slangen bak når han startet motoren. And so, vi har jo alle begynt med båtlivet en gang. Og hvor kom det vannet fra? Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Pequod Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Jeg er nok innom forumet flere ganger hver dag ja! Og jeg kjenner jeg bli stresset de gangene forumet er nede... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Trond123 Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 Er alltid innom her flere ganger for dagen. Båt er jo livet 😀 Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 22.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2023 Har hatt den fordømte vanen i mange år nå. Greier ikke å slutte . . . Værre enn å slutte å røyke (som jeg greide for 50+ år siden) . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.