Jump to content

Er Båtplassen vanedannende?

Martine29f

Recommended Posts

Jeg er nok ganske ofte innom. Så vanedannende er det absolutt, å det finnes ikke ord for all hjelpen det er å få her på Bp. 

Dette med telling av innlegg og slikt, synes jeg derimot ikke noe om. Det skaper bare en kunstig form for konkurranse. 

Har du flest innlegg, så kan du best,  det stemmer desverre ikke alltid:flag_bp:

Endelig ble det Bobåt

Bjørn Løvjomås skrev 10 minutter siden:

Dette med telling av innlegg og slikt, synes jeg derimot ikke noe om.

Det med telling av innlegg er jo viktig for andre tinge enn bare det resten av forumet skal se at jeg er bedre enn deg. Det er også et viktig verktøy for at de som har mange innlegg skal kunne se ned på de med få innlegg, og svare med en arrogant og belærende tone når de spør om noe :cool:

Jeg tror jeg joinet i 2010 ca? Var litt opptatt av striper på armen i begynnelsen ift antall innlegg, men passet på å bare poste problemer for å få opp tallene mine :giggle: "Dagens hendelse" med båten var det greit å gå overstått uavhengig av forumet, dog.

Deltakelsen min varierer litt, men er ofte innom daglig og blar nedover. Hiver meg på når noe fanger interessen. Jeg har ytterst sjelden opplevet noe ubehagelig her inne, og vil med det hevde at dette er et veldig trygt forum å stille spørsmål i.

Fått mye hjelp og tips også. En gang sluttet plutselig baugthrusteren å virke. I nettopp 2010 (tror jeg det var). Vi skulle legge til i Risør en sommer. Vel i havn, så lurte jeg her inne på hva i alle dager dette kunne være. Thrustermotoren gikk jo. Ila 5 minutter fikk jeg et svar om at jeg måtte sjekke brytepinnen. Etter litt frem og tilbake fant jeg ut at det var trygt å gjøre det mens båten lå på vannet. Det visste ikke jeg noe om, men fikk fikset det. Ikke visste jeg at det satt en reserve der nede heller. Gøy.

Nå på vinteren er det gøy når det dukker opp bilder, planer, og diverse annet.

God helg, Kapteiner, og gratulerer til dere alle med et særdeles vellykket forum:thumbsup:

Redigert av dennrick (see edit history)

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Vi med godt over 10k innlegg har vel frekventert litt vel mye her inne til tider. Men føler at jeg nå har et sunnere forhold til baatplassen enn de første 10-15 årene :giggle:

Redigert av Teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...