Grand Banks jr Svart 22.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2023 (redigert) Vanedannende? Aner ikke. Tror bare jeg har en sunn bestemmelse om å sjekke over trådene i Båtforumet sånn passe ofte. Fått mye hjelp, kunnet gi litt hjelp, og har en rar fellesskapsfølelse med folk jeg aldri har møtt i virkelig livet. Dog, @Bjørn Løvjomåshar jeg vært innenfor ropedistanse til noen ganger, og har padlet forbi hans White Lady i elva uten at noen var hjemme. @Knude har jeg nesten truffet, men ikke helt. Har sett han i båten, men ikke villet forstyrre. Har truffet ett medlem 1 gang tror jeg, ellers bare virtuelle venner her inne. Og det er litt eh... vennedannende? Jeg kjenner at jeg bryr meg. Jeg bryr meg om at folk jeg ikke har truffet noen gang skal ha det bra. Og at nybegynneren som lurer på hva vannet bak er, eller hvordan man skal parkere båten, skal ha en god start på båtlivet. Redigert 22.Januar.2023 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Honduras Svart 22.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2023 Jeg er innom noen ganger hver dag, og kan bekrefte at BP ikke på noen måte er vanedannende... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
index Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Jeg har ingen problemer sånn i det daglige. Men om forumet er nede et par timer kjenner jeg at jeg blir litt uvel og urolig i kroppen. Så noe er det... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
pappa_wolf Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Er vel inne et par ganger om dagen, eller 15, alt avhengig av om det er hverdag eller helg. Dette er vel også et av de få forumene, som fortsatt er aktive. Alle andre har gått over til FB eller andre plasser. Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 pappa_wolf skrev 1 minutt siden: Er vel inne et par ganger om dagen, eller 15, alt avhengig av om det er hverdag eller helg. Dette er vel også et av de få forumene, som fortsatt er aktive. Alle andre har gått over til FB eller andre plasser. Jeg regner med det er flest besøk i hverdagen. 😅 Jeg er veldig glad for at det ikke er lagt ned å gått over på facebook. Forum på facebook fungerer generelt dårlig; vanskelig/umulig å søke, innlegg blir skjult og sortert etter en algoritme, mye "morsomme" innlegg. Eneste Facebook bør brukes til er å melde om det er problemer med båtforumet. 😉 Sitér dette innlegget Link to post
pappa_wolf Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 35 minutes ago, Thomas_h said: Jeg regner med det er flest besøk i hverdagen. 😅 Jeg er veldig glad for at det ikke er lagt ned å gått over på facebook. Forum på facebook fungerer generelt dårlig; vanskelig/umulig å søke, innlegg blir skjult og sortert etter en algoritme, mye "morsomme" innlegg. Eneste Facebook bør brukes til er å melde om det er problemer med båtforumet. 😉 Nja, Jeg bruker Facebook. Men det har blitt til å holde kontakt med familien i DK og Usa. Ellers er det bare en distraksjon av dimensjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Vanedannende? Ja absolutt, siden 2004! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Oggiwara'en Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Litt vanedannende er det nok når en sjekker innom mer enn et par ganger i døgnet. Altså vesentlig oftere enn en sjekker fjasboka. Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Bjørn Løvjomås skrev On 21.1.2023 at 13.30: Er det jeg sier.. jeg blir aldri så god som deg.😅😅😅..skjønt.. nå dro jeg på meg et par innlegg til.. 🤪 Forstår at jeg kan nesten ingen ting jeg da... Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Lars H. Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Ja visst er Båtplassen vanedannende, og det har den vært for meg siden september 2002! Det går sjelden mer enn 1 time mellom hver gang jeg er innom. Noe av det fine med sidene, bortsett at at det er båtfolk her med uendelige kunnskaper om båt, så er det folk med veldig forskjellig yrkeserfaring her. Så trenger man hjelp til å bygge en garasje, bake en kake, få liv i en gammel bil, problem med PC'n, osv osv . . . er det alltid hjelp å få på underforumet Off Topic! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Den eneste jeg har delt en flaske rødvin her inne er @Lars H. Dette har vi over en rekke år forsøkt å gjenta, uten suksess så langt. Ellers har jeg truffet noen. Den siste var @5nacks som tok bilde av Hulda i Kosterfjorden. De fleste blir virituelle bekjente. Mener dette med 'vanedannende' var oppe for en del år tilbake. Svaret er fremdeles 'ja'. Beviset er at jeg har opparbeidet et par tusen innlegg over en periode på rundt 20 år. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Nå på vinteren miner forumet mest om sakte tv men må som regel innom en del ganger i døgnet uansett. Sitér dette innlegget Link to post
MYVIVERA Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 (redigert) Ja det er vanedannende. Jeg er veldig ofte inne å leser diverse båtrelaterte ting siden 2014. Lært mye her, men savner også flere tidligere aktive og unike båtplassmedlemmer som REM, adeneo og astor feks. Redigert 23.Januar.2023 av MYVIVERA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Veldig vanedannende😅 Var for såvidt litt innom i årene før jeg meldte meg inn, men så ble det bare mer og mer. Må innom minst 3-4 ganger til dagen, gjerne mer i helgene, litt avhengig av hva man ellers finner på. Facebook er Facebook på godt og vondt, men kan ikke måles med Baatplassen på noe vis. Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 Bare andre turen innom i dag så langt... Sitér dette innlegget Link to post
Hekri Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 Vanedannende forum. Gode innlegg. Kunnskapsrike, hjelpsomme folk (med eller uten striper) OG UTEN REKLAME !!! Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Hekri Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 .....uten PLAGSOM reklame..... Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Hedwig Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 Dette er faktisk det eneste forumet jeg fortsatt er på. Er en av de som har vokst opp uten veldig mye praktisk kunnskap, og har lite selv også. Så dette forumet er en gullgruve for å kunne stille spørsmål. Det har også inspirert meg til å prøve nye ting, @NilsPilsvil kanskje bli glad for å høre at jeg nå har forsøkt meg på sveising opptil flere ganger. Tusen takk for crashkurs! Det mest vanedannene her inne er å lese andres tråder. Mange praktiske råd og mange gode historier! Sitér dette innlegget Link to post
Fearline cornice Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 Helt klart vanedannede,er nok ikke den som er veldig aktiv på å skrive her.Men innom flere ganger pr.dag.Å er veldig imponert over hvor mange som deler av sin kunnskap.kort sagt:ett veldig bra forum,og kunnskapsrike medlemmer👍 Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 Har vært på Båtplassen siden 2004, og er her fortsatt. Dette er det eneste forum jeg er på så en dragning er der fortsatt. Skriver heller sjelden nå i motsetning til hva som var tilfelle for snart 20 år siden. Fint at forumet fortsatt holder koken. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Taskeladden Svart 25.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2023 Blir til at jeg er inne ett par ganger om dagen stortsett, kjekt å ha noe lese på som ikke er nyheter og elendighet til kaffen :) mye god kompetanse å finne, googler jeg noe båt-relatert så er det i 8/10 tilfeller båtplassen som kommer opp uansett :) men har ingen problemer med å la vær en dag eller tre, fordelen er at da er det stortsett endel nytt å lese når man neste gang legger til kai på båtplassen :) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
pappa_wolf Svart 25.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2023 Woohoo, Lunsjpause, da er det innom igjen, og se om det har kommet nye tråder og innlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart Lørdag 21:08 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 21:08 Fin søkemotor funnet her, og noen av oss har vært innom 4 ganger pr time idag. Skal etterhvert legge ut liste🙂 Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart Søndag 15:32 Link til dette innlegget Svart Søndag 15:32 Et enkelt svar: Ja!!! Veldig bra forum med veldig mange formbrukere med masse kunskap som deler! Fine bilder og sklidringer fra egenopplevde turer! Her kan man lære alt om motor, elektronikk og navigasjon. Forhåpentligvis kan jeg også bidra med erfaringer fra båtlivet. Over middels interessert i motorer, polering og navigasjon, samt tekniske ting generelt. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
pappa_wolf Svart Søndag 17:14 Link til dette innlegget Svart Søndag 17:14 Har faktisk slettet facebook fra telefonen, nettbrettet og laptoppen. Har bare FB på den stasjonære. Og rart nok, så ligger Baatplassen som første fane på alle nettlesere! Og det har ikke blitt mindre vanedannende..........! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.