Jump to content

Erfaring lakk på owatrol d2

Moas-ark

Recommended Posts

Takk for innspill!  Tid er relativt ? Det er ikke dekket det er snakk om, men 28 fot furuskrog. Det skal tas i helhet kanskje neste år eller det etter det, det er ingen dramatikk å kjøre d2 frem til det. I år er det undervannskroget som gjelder, både innside og utside, og det å hindre regnvann fra å komme inn. Det viktigste først ?

bare lek(k)er skrev 20 minutter siden:

Til trådstarters spørsmål, så er jeg enig i at å bruke lakk oppå d2 er en uheldig løsning.

Å bruke varmluftspistol og silkling, pusse over og olje noen strøk før 3-4 strøk med lakk på et dekk tar jo ikke sååå lang tid? 

F6642162-3AD6-4470-966C-A6528FDCD996.jpeg

thomsped skrev 5 minutter siden:

Takk for innspill!  Tid er relativt ? Det er ikke dekket det er snakk om, men 28 fot furuskrog. Det skal tas i helhet kanskje neste år eller det etter det, det er ingen dramatikk å kjøre d2 frem til det. I år er det undervannskroget som gjelder, både innside og utside, og det å hindre regnvann fra å komme inn. Det viktigste først ?

F6642162-3AD6-4470-966C-A6528FDCD996.jpeg

Dæven søkke! Den er nydelig!???

Redigert av Chilli Solbris (see edit history)

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Enig med tidligere talere!

1. For et smykke!!?

2. Kjør på med d2 denne sesongen også. Og vurder hva du gjør neste år. Personlig tror jeg faktisk at jeg hadde holdt meg til D2... Har skrapt og pusset ned klinkbygd skrog.. Det! er ikke en jobb jeg ønsker å gjøre hvert år... (Ikke hvert 5 heller)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...