Ovee92 Startet 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2023 Har akkurat byttet stator på en Mercury/Viking 10, men når alt skal skrues på plass klarer jeg ikke å se hvor stanga her skal festes. noen som vet? Kommentar fra moderator: Tittel redigert. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Tipper den er til å hindre start i gir. Se hva som beveger seg når du girer så skal du finne noe den passer inn i... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Komodo Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Når du registrerte deg på forumet og postet et innlegg, så huket du av for at du hadde lest og forstått forumsreglene. Gå tilbake og les dem en gang til. Når du har gjort det og endret emnetittelen, så kan det hende du får gode svar på det du lurer på. I motsatt fall bidrar du kun til å forurense forumet med uoversiktlige emnetitler, og lage jobb for forumets administratorer. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Trawler 42 Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Hei Ove og velkommen til forum ! Det Komodo mener er vel at tittelen kunne ha inneholdt "på en Mercury Viking 10?" sånn helt til slutt. Da er det enklere for noen å forstå hva som trengs hjelp til. Hvis ikke de går inn i tråden og ser da ! Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Hakkannen Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Sjekk ut hull som kan virke å passe med staget (lignende hullene som her er vist med piler), se gjerne etter spor etter slitasje, noe som kan lede deg inn på rett spor? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Trawler 42 skrev 16 minutter siden: Det Komodo mener er vel at tittelen kunne ha inneholdt "på en Mercury Viking 10?" sånn helt til slutt. Da er det enklere for noen å forstå hva som trengs hjelp til. Hvis ikke de går inn i tråden og ser da Ja, det var jo liksom poenget... Beklager min noe krasse tone i forrige innlegg, lover å skjerpe meg Årsaken er at det fra denne tiden og utover mot sommeren har en tendens til å rase på med nye tråder med intetsigende trådtitler. Dette medfører en stor ekstrajobb for administratorene på dette eminente forumet, hvor mange bruker av tiden sin på å hjelpe andre med problemene sine helt gratis. De fleste av disse trådene blir startet opp av nye medlemmer, og vi ser sjeldent noe mer til dem når problemet er løst. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Trawler 42 Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Det går sikkert helt bra Komodo Jeg kom på at jeg har jo en slik påhenger i garagen, så ut å grave den frem for jeg ! Her er løsning på ditt spørsmål Ove: Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Ovee92 Svart 4.Februar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Takk for hjelpa Trawler! Tar til meg kritikken Komodo ? Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Bare hyggelig Ove ! God helg Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.