Jump to content

Mercury Viking 10, hvor skal denne stangen festes?

Ovee92

Recommended Posts

Tipper den er til å hindre start i gir. Se hva som beveger seg  når du girer så skal du finne noe den passer inn i...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Når du registrerte deg på forumet og postet et innlegg, så huket du av for at du hadde lest og forstått forumsreglene. Gå tilbake og les dem en gang til. Når du har gjort det og endret emnetittelen, så kan det hende du får gode svar på det du lurer på. I motsatt fall bidrar du kun til å forurense forumet med uoversiktlige emnetitler, og lage jobb for forumets administratorer. 

Hei Ove og velkommen til forum !

Det Komodo mener er vel at tittelen kunne ha inneholdt "på en Mercury Viking 10?" sånn helt til slutt.

Da er det enklere for noen å forstå hva som trengs hjelp til. Hvis ikke de går inn i tråden og ser da !

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Hjemmehørende i Kristiansand S

Trawler 42 skrev 16 minutter siden:

Det Komodo mener er vel at tittelen kunne ha inneholdt "på en Mercury Viking 10?" sånn helt til slutt.

Da er det enklere for noen å forstå hva som trengs hjelp til. Hvis ikke de går inn i tråden og ser da

Ja, det var jo liksom poenget... Beklager min noe krasse tone i forrige innlegg, lover å skjerpe meg :smiley: Årsaken er at det fra denne tiden og utover mot sommeren har en tendens til å rase på med nye tråder med intetsigende trådtitler. Dette medfører en stor ekstrajobb for administratorene på dette eminente forumet, hvor mange bruker av tiden sin på å hjelpe andre med problemene sine helt gratis. De fleste av disse trådene blir startet opp av nye medlemmer, og vi ser sjeldent noe mer til dem når problemet er løst. 

Det går sikkert helt bra Komodo :thumbsup:

Jeg kom på at jeg har jo en slik påhenger i garagen, så ut å grave den frem for jeg !

Her er løsning på ditt spørsmål Ove:

Mercury 10 Viking.jpg

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Hjemmehørende i Kristiansand S

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...