tegel Startet 6.Februar.2023 Del på Facebook Startet 6.Februar.2023 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 2 - 2,5 mm tre/ plateskruer med senkehode, Skal feste noen små skilt på en båt jeg bygger. Skruene skal helst være med rettspor men kan bruke stjerne, har søkt på nett men finner ingen som har dette😟 Sitér dette innlegget Link to post
hansa82 Svart 6.Februar.2023 Del på Facebook Svart 6.Februar.2023 Har du sjekket med "Underlige skruer"? Evt ebay. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 6.Februar.2023 Del på Facebook Svart 6.Februar.2023 Messingskruer hos www.hovedsmann.no Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 6.Februar.2023 Del på Facebook Svart 6.Februar.2023 En som har hatt det jeg har lett etter, heter Zachariassen Jernvare AS og holder til i Oslo. Han har epostadresse butikk@underligeskruer.no som nevnt av @hansa82 Her er linken til jernvarehandleren zachskruer.no :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 6.Februar.2023 Del på Facebook Svart 6.Februar.2023 ZachariassenJernvare AS har nesten alt 👍👍 Forbered deg på litt venting, skruene er bak disk og det er en populær butikk. Trebåten på Nesset har nok også det du trenger. Butikken har sesongstengt men de svarer på telefon og fikser det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Plast Svart 6.Februar.2023 Del på Facebook Svart 6.Februar.2023 Hvor bor du? Fatter hamstret tydeligvis slike messingskruer i alle størrelser.. Fant en masse i verkstedet hans, og har flere varianter på hytta! Rett spor alle sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.