simon_a Startet 16.Februar.2023 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2023 Hei igjen! De av dere som vet hvem jeg er vet at jeg har bygget en velfungerende Glen l zip.. Denne passer utmerket for mitt behov ivassdraget den ferdes?. However, Jeg bor i en by med mye sjø, og synes det hadde være morsomt med noe som kan ferdes i litt mer sjø og bølger en hva Zip’en trives i….. Jeg skal bygge Glen L geronimo, ,,, kona vet ingenting! Men tegninger er bestillt. Denne tråden vil også bli lang, sikkert med dårlige oppdateringer med langt mellom hver oppdatering.Men dette blir nummer to for meg, og litt erfaring har jeg. Om det lar seg gjøre snakker vi her om powertover mercury..Dersom det ikke lar seg gjøre går jeg for Yamaha. Jeg hjelper mer en gjerne andre som vil prøve et bygg... stay tuned for epoxy, mahogny, glans og motoreventyr Slimy Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Hakkannen Svart 16.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2023 Blir spennende å følge med på Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2023 Vi venter på neste 'flygel-prosjekt'! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 19.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2023 (redigert) Jeg sitter klar ?? Hvor langt ut i bygget har du planlagt å komme før du informere fruen ?? Redigert 19.Februar.2023 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
xr4ti Svart 19.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2023 Her skal det følges med, tråden er allerede lagt som favoritt Skal du ha hvit skrog eller går du for "wood-look"? Sitér dette innlegget Link to post
Buster L Mercury Svart 4.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2023 Dette blir spennende. Hva er status? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.