Blueghost Startet 21.Februar.2023 Del på Facebook Startet 21.Februar.2023 Jeg eier en Swan 53 som er lakkert med Awlgrip. Jobben er gjort i Danmark i 2017. Skroget er like fint som da det var nylakkert, men hekken har blitt matt. Båten ligger slik at solen står på hekken hele dagen. Jeg ønsker å få den lakkert opp på nytt, men finner ingen som kan gjøre det på Østlandet. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 21.Februar.2023 Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 (redigert) hør med Heromarin på Storsand, Hurum. Men din båt er for stor til at de kan ta den på land der, så mulig de ikke vil ta jobben av den grunn. Redigert 21.Februar.2023 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Hulda Svart 21.Februar.2023 Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 Strömstad Marina har gjort en del lakkeringsjobber. Vet ikke hvor gode de er i dag, men de lakkerte masten til en kompis rett før Corona. Den masten er i hvert fall helt plettfri. Det har vært en del utskifting av personell der. Størrelsen på båten er ikke noe problem. Det er også mulig kompetanse i Son, men de får heller ikke båten på land. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 21.Februar.2023 Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 https://www.mkbaat.no/ Sarpsborg Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 21.Februar.2023 Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 (redigert) Du som hadde den på land i år og ville ha baugpropell ? Hvis ja, det er jeg som krabba nedi og så. De lakkerer på samme plassen Og for alle andre som måtte lure, så lakkerer de på www.wector.no løfter 100fotere å setter de inn på plastverkstedet. Er vel ingen andre i landet her, som har kapasitet til og lakkere de største båtene. Når du først har begynt med awlgrip, så burde du holde deg til awlgrip. Hvis man først skal ødelegge en båt med lakk, så er awlgrip det beste alternativet Redigert 21.Februar.2023 av Grønngylt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blueghost Svart 21.Februar.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 Grønngylt skrev 49 minutter siden: Du som hadde den på land i år og ville ha baugpropell ? Hvis ja, det er jeg som krabba nedi og så. De lakkerer på samme plassen Og for alle andre som måtte lure, så lakkerer de på www.wector.no løfter 100fotere å setter de inn på plastverkstedet. Er vel ingen andre i landet her, som har kapasitet til og lakkere de største båtene. Når du først har begynt med awlgrip, så burde du holde deg til awlgrip. Hvis man først skal ødelegge en båt med lakk, så er awlgrip det beste alternativet Takk for tips. Har sendt en e-post til Wector. Ikke meg som var på land med baugpropell😂. Sitér dette innlegget Link to post
Blueghost Svart 21.Februar.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 I Karibien lakkerer man båter på sjøen. Gjøres dette også i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 21.Februar.2023 Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 Blueghost skrev 12 minutter siden: I Karibien lakkerer man båter på sjøen. Gjøres dette også i Norge? Kun nød rep på småskader hos firmaer som ikke har mulighet til å løfte båten og ta den inn så de kan stå i mer optimale forhold å jobbe Sitér dette innlegget Link to post
seilofil Svart 21.Februar.2023 Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 Folie kan også være et alternativ Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 21.Februar.2023 Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 seilofil skrev for 4 timer siden: Folie kan også være et alternativ Folie på en båt med awlgrip ? Blasfemi, finn en kirke du kan banne i Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.