Jump to content

Lakkering av Swan 53

Blueghost

Recommended Posts

Strömstad Marina har gjort en del lakkeringsjobber. Vet ikke hvor gode de er i dag, men de lakkerte masten til en kompis rett før Corona. Den masten er i hvert fall helt plettfri. Det har vært en del utskifting av personell der. Størrelsen på båten er ikke noe problem. Det er også mulig kompetanse i Son, men de får heller ikke båten på land.

Du som hadde den på land i år og ville ha baugpropell ? Hvis ja, det er jeg som krabba nedi og så. De lakkerer på samme plassen 

Og for alle andre som måtte lure, så lakkerer de på www.wector.no løfter 100fotere å setter de inn på plastverkstedet. Er vel ingen andre i landet her, som har kapasitet til og lakkere de største båtene. Når du først har begynt med awlgrip, så burde du holde deg til awlgrip. Hvis man først skal ødelegge en båt med lakk, så er awlgrip det beste alternativet 

Redigert av Grønngylt (see edit history)
Grønngylt skrev 49 minutter siden:

Du som hadde den på land i år og ville ha baugpropell ? Hvis ja, det er jeg som krabba nedi og så. De lakkerer på samme plassen 

Og for alle andre som måtte lure, så lakkerer de på www.wector.no løfter 100fotere å setter de inn på plastverkstedet. Er vel ingen andre i landet her, som har kapasitet til og lakkere de største båtene. Når du først har begynt med awlgrip, så burde du holde deg til awlgrip. Hvis man først skal ødelegge en båt med lakk, så er awlgrip det beste alternativet 

Takk for tips. Har sendt en e-post til Wector. Ikke meg som var på land med baugpropell😂

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...