Summerfunfyr Startet 28.Februar.2023 Del på Facebook Startet 28.Februar.2023 Jeg kjøpte en summerfun for noen måneder siden nå. Jeg har hatt den på det 3. hakket men jeg føler at baugen ligger litt lavt når den planes jeg har lyst til å tilte motoren opp ett hakk. Dette blir også vanskelig fordi det ser ut som at jeg må ta av motoren for å endre tilten. Noen som har erfaring med disse båtene? Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 28.Februar.2023 Del på Facebook Svart 28.Februar.2023 Kjenner ikke denne motoren, men regner med at det er manuell trim. Det pleier å være en pinne som kan flyttes til et annet hull når motoren er vippet opp. Når du finner ut hvordan du gjør dette er det bare å prøve seg fram for å finne ut hva som fungerer best. Sitér dette innlegget Link to post
Summerfunfyr Svart 1.Mars.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2023 Ok skal prøve det. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 1.Mars.2023 Del på Facebook Svart 1.Mars.2023 Summerfunfyr skrev for 15 timer siden: Jeg har hatt den på det 3. hakket men jeg føler at baugen ligger litt lavt når den planes jeg har lyst til å tilte motoren opp ett hakk. Dette blir også vanskelig fordi det ser ut som at jeg må ta av motoren for å endre tilten. Er det noe som fysisk sperrer slik at du ikke kan flytte pinnen fra hull 3 til hull 4. Se i instruksjonsboka hvordan du endrer tilt innstilling, eller poste et bilde så kanskje det er noen som kan se noe som er til hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Summerfunfyr Svart 3.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2023 Jeg har satt tilten til det fjerde hakket den ligger perfekt på plan nå ca 21 knop for å løsne pinnen må du løsne motoren og flytte den litt til siden på akterspeilet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.