Jump to content

Tilt på mercury f15 xs e 2020 modell på summerfun

Summerfunfyr

Recommended Posts

Jeg kjøpte en summerfun for noen måneder siden nå. Jeg har hatt den på det 3. hakket men jeg føler at baugen ligger litt lavt når den planes jeg har lyst til å tilte motoren opp ett hakk. Dette blir også vanskelig fordi det ser ut som at jeg må ta av motoren for å endre tilten. Noen som har erfaring med disse båtene?

Kjenner ikke denne motoren, men regner med at det er manuell trim. Det pleier å være en pinne som kan flyttes til et annet hull når motoren er vippet opp. Når du finner ut hvordan du gjør dette er det bare å prøve seg fram for å finne ut hva som fungerer best.  

Summerfunfyr skrev for 15 timer siden:

Jeg har hatt den på det 3. hakket men jeg føler at baugen ligger litt lavt når den planes jeg har lyst til å tilte motoren opp ett hakk. Dette blir også vanskelig fordi det ser ut som at jeg må ta av motoren for å endre tilten.

Er det noe som fysisk sperrer slik at du ikke kan flytte pinnen fra hull 3 til hull 4.

Se i instruksjonsboka hvordan du endrer tilt innstilling, eller poste et bilde så kanskje det er noen som kan se noe som er til hjelp.

• 1 måned senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...