Jakob T Startet 3.Mars.2023 Del på Facebook Startet 3.Mars.2023 Da var tiden inne til litt fornying. Leverte dei gamle teppene inn på Nordås teppesenter,dei kantsydde nye tepper i ull med filt underside. Kan anbefales Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 3.Mars.2023 Del på Facebook Svart 3.Mars.2023 Det var skikkelig flott....i en flott båt Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.Mars.2023 Del på Facebook Svart 3.Mars.2023 Det ble lekkert NW 390 er et skikkelig kinderegg av en båt som er bygget uten kompromisser på kostnad og kvalitet Har endel nm og timer i 390. Det var noe eget over "nye" NW i gullårene... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
cosmic Svart 3.Mars.2023 Del på Facebook Svart 3.Mars.2023 Ja,noe helt spesiellt. Sitér dette innlegget Link to post
R.St. Svart 4.Mars.2023 Del på Facebook Svart 4.Mars.2023 Dette så bra ut! Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
BåtGeir Svart 4.Mars.2023 Del på Facebook Svart 4.Mars.2023 Hei. Det så veldig bra ut. Jeg har samme båt med slitte tepper😟 Kan jeg spørre hva du betalte? Jeg har knapper på kantene på mine for å holde de på plass. Du skriver du har filt under på dine nye. Holder det teppene på plass? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 4.Mars.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2023 Filten holder teppene på plass,bygger litt mer enn dei originale. Disse teppene er i ull,filten er limt på,så kantsydd. Kom på rundt 22 k.NW kan skaffe tepper med gummibakside,koster litt dei og.Veldig fornøyd så langt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.