syssel Startet 8.Mars.2023 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2023 Har kjøpt en brukt fabrikkoverhalt sabb 10 hk type G. Etter at den var innmontert i båten, og båten ble satt på havet..begynte det å bli en slags gneldrelyd i front, hvær gang den startes..det varer ca 3 sekund, og så er det borte..det forekommer ikke når motoren starter når den er varm, bare når den er kald..har noen peiling på hva dette kan være? Tenkte først at svinghjul var løst, men tror ikke dette er tilfellet. Motoren virker helt fint..bruker ikke olje, og røyker ikke..er fint ballansert. Kommentar fra moderator: Tittel er redigert. Link to post
Martine29f Svart 8.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2023 (redigert) Kan jo være reima som er slakk.... og velkommen til dette fantastiske forumet. Ta gjerne en titt på forumreglene ang "heading" på innlegg. Redigert 8.Mars.2023 av Martine29f (see edit history) Link to post
syssel Svart 8.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2023 Hei! Takk for svar! Og takk for velkomst! Nei det er ikke reima..samme lyd uten reim og. Link to post
SveinHa Svart 8.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2023 Har du sjangs til å lage en videosnutt og legge ut her så er det lettere å gi gode råd. Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
syssel Svart 8.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2023 Ja det kan jeg prøve, om jeg får det til..om noen hjelper meg å filme det. Link to post
Taskeladden Svart 8.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2023 spray litt smørespray på veivakslingen der den møter svinghjulet før du fyrer opp, forsvinner lyden da så er det en tørr simmerring eller noe slikt A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
syssel Svart 8.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2023 Hei! Tusen takk for godt råd..det skal jeg prøve! Har ikke tenkt på det.?? Link to post
index Svart 8.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2023 Det er en viss fare for at fremre rammelager er utslitt. Dette lar seg ikke skaffe lenger, så vi får vel håpe at det er noe annet.. "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn