Jump to content

10 hk Sabb, gneldrelyd i front i 3 sek. etter start

syssel

Recommended Posts

Har kjøpt en brukt fabrikkoverhalt sabb 10 hk type G. Etter at den var innmontert i båten, og båten ble satt på havet..begynte det å bli en slags gneldrelyd i front, hvær gang den startes..det varer ca 3 sekund, og så er det borte..det forekommer ikke når motoren starter når den er varm, bare når den er kald..har noen peiling på hva dette kan være? Tenkte først at svinghjul var løst, men tror ikke dette er tilfellet. Motoren virker helt fint..bruker ikke olje, og røyker ikke..er fint ballansert.

Kommentar fra moderator: Tittel er redigert.

Har du sjangs til å lage en videosnutt og legge ut her så er det lettere å gi gode råd.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

spray litt smørespray på veivakslingen der den møter svinghjulet før du fyrer opp, forsvinner lyden da så er det en tørr simmerring eller noe slikt

A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...