Jump to content

Nidelv 26 / Skarpnes 30 / scand classic, erfaringer? Pris?


Markus96

Recommended Posts

Hei. 

Har litt erfaring med Nidelv 26 da jeg har skrudd på en og har vært å sett på flere når jeg skulle ha ny båt senest i fjor. 

Romslig og praktisk båt som ligger i pris alt fra 100 000 og opp til over 200 000 ut fra hvilke stand båten er i, utstyr og alder. 

 

Siden du ser etter båt i det segmentet vil jeg også tipse deg om Nor-Dan Summer Family 27 som er en god båt plassmessig og med gode sjøegenskaper. De varierer veldig i pris ut fra alder, motor, utstyr og stand. 

Redigert av Diddn (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Diddn skrev 23 minutter siden:

Hei. 

Har litt erfaring med Nidelv 26 da jeg har skrudd på en og har vært å sett på flere når jeg skulle ha ny båt senest i fjor. 

Romslig og praktisk båt som ligger i pris alt fra 100 000 og opp til over 200 000 ut fra hvilke stand båten er i, utstyr og alder. 

 

Siden du ser etter båt i det segmentet vil jeg også tipse deg om Nor-Dan Summer Family 27 som er en god båt plassmessig og med gode sjøegenskaper. De varierer veldig i pris ut fra alder, motor, utstyr og stand. 

Takk for svar😊 skal se på den båttypen å takk for tipset😊👍🏽

Link to post
Share on other sites

Søker du på forumet vil du finne mange gode tråder om alle disse båttypene. Har selv hatt Nidelv 26 og kan varmt anbefale båten. Finner du en med noe nyere motor, så er der gull verdt og sannsynligvis mye mindre problemer for deg.

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Bergen dørk skrev 23 minutter siden:

Søker du på forumet vil du finne mange gode tråder om alle disse båttypene. Har selv hatt Nidelv 26 og kan varmt anbefale båten. Finner du en med noe nyere motor, så er der gull verdt og sannsynligvis mye mindre problemer for deg.

skal se litt jeg😊 takk for svar

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...