SveinHa Svart 18.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2023 pipe skrev 1 time siden: pris uten å ha vært i kontakt med meg. Det må vel regnes som et bud som du kan akseptere eller forkaste. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Arne Henriksen Svart 19.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2023 On 3/18/2023 at 4:13 PM, pipe said: Fungerer greit det men får stadig meldinger om kjøper har betalt for frakt og funnet på sin egen pris uten å ha vært i kontakt med meg. Syntes kanskje det er en uting men det er jo bare å la være å respondere. Som kjøper står du fritt til å by hvilken som helst pris, både over og under det som selger har satt. Som selger står du også fritt til å godta eller avvise budet. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Steihy Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Arne Henriksen skrev On 18.3.2023 at 14.18: Sluttet med? Takk for oppklaring, Arne. Det het noe annet før. Jeg har registrert Fiks ferdig, men ikke lest skikkelig. Så jeg trodde det bare gjaldt transportbiten. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.