Bjørn Løvjomås Startet 19.Mars.2023 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2023 https://billink.no/page2.php?id=utskrift&butikk=bergmar&annonse_id=609454&utskrift=1 Bergen Marinesenter selger flotte båter, denne gang har jeg fått lov å frakte en flott Princess v52. Den ligger i opplag hos wector i Porsgrunn. Skal leveres i Bergen. Planen er å hente den på førstkommende onsdag, dersom de er ferdige med den. Første etappe går til Arendal. Der blir det muligens overnatting og tidlig avreise Torsdag mot Bergen. Skal være Ais ombord, så om ikke Mais fungerer, skal det likevel være mulig å følge med Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Flott båt! God tur!?? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Førstefender Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Den lå rett ved meg på Wector, fin båt, går nydelig i sjøen i båtene der. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Tror det blir en fin båt å frakte ja. Leser av utstyrsliste at det er dockmate også. Det er utrolig greit når man drar alene. Endelig ble det Bobåt Link to post
nie Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Du er heldig! Kan fint "leve med" seilbåt i hverdagen når man får sånne muligheter som dette innimellom Gleder oss til å følge med på med på hyppige oppdateringer Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 God tur. Jeg gleder meg til å følge deg. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 nie skrev 49 minutter siden: Du er heldig Veldig enig i det. ? Endelig ble det Bobåt Link to post
Chiefengineer Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Rart å tenke på at denne lå til salgs i tilnærmet ubrukt stand til en million lavere pris for 6 år siden da båten var bare 5 år. Nå har den blitt 12 år.... https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=97843835 Link to post
LALUNA II Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Flott båt ,du får nok en grei tur i den Ser ut som været og bli godt brukane .. Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bonus Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Spennende tur, Bjørn. Blir gøy å følge med. V52 er en lekker båt, men husk å sjekke mastefisken før du drar da Link to post
sap_2000 Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Wow, kjenner snev av misunnelse nå V52 er en av mine drømmebåter Du får si fra hvis gikta blir vond, så kommer jeg gladelig og tar over God tur kjære venn Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2023 Gikta @sap_2000, den har vi kontroll på, ???? Skjønner godt du er misunnelig ? det hadde nok jeg og vært. skal tenke på deg, når.jeg nyter mine medbrakte kaviarskiver???? Blir spennende å høre om båten er klar, når jeg skal ringe dem i dag. Været ser brukbart ut, både torsdag og fredag. ? en del regn, men ikke mye vind. Og heldigvis får jeg medsjø Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2023 Desverre blir ikke båten ferdig i dag. Dermed blir det utsatt. De antydet muligens fredag. Så får håpe været holder seg. Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2023 Da har jeg fått beskjed om at båten er klar i morgen tidlig. Utrolig flaks er at en av de som jobber hos Wector bor her i Arendal. Så jeg får sitte på med han for å hente båten. Båten heter MaMi, og har Ais. Så da skal det gå an å følge med på Marinetrafic Endelig ble det Bobåt Link to post
Blouberg Svart 23.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2023 God tur! Hadde vært moro å være med på en slik tur en gang. Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
nie Svart 23.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2023 Bra! Kjekt med hentetråd igjen? Brukbare forhold i morgen og nydelig på lørdag... (men da sitter vel du på flyet på vei hjem) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2023 nie skrev 1 time siden: men da sitter vel du på flyet på vei hjem Mnja.. kan hende det blir sjøveien hjem og? går noe rykter om at BMS selger noe veldig med båter nå om dagen Endelig ble det Bobåt Link to post
Trond123 Svart 23.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2023 Du har det alltid så travelt med å komme deg på land igjen, og glemmer stadig å stemple inn når du er innom solskinnsbyen i vest @Bjørn Løvjomås Skulle nesten tro du ikke trives på fjorden God tur! Ser ut som du får greie forhold på turen. Link to post
nie Svart 23.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2023 (redigert) Bjørn Løvjomås skrev for 2 timer siden: Mnja.. kan hende det blir sjøveien hjem og? går noe rykter om at BMS selger noe veldig med båter nå om dagen ? Hvis du orker t/r så skal vel alltids vi orke hentetur/-returtråd ? Redigert 23.Mars.2023 av nie (see edit history) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2023 Da er det straks klart for avgang. Båten vises på Marinetrafic Endelig ble det Bobåt Link to post
Bonus Svart 24.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2023 God tur Bjørn. Kos deg! Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2023 Nå koser jeg meg maks. Etter en kort innføring av eier, fikk jeg igang yachtcontroller Helt fantastisk redskap. Egen bryter på denne. Så slå den på, og to trykk på stjerne. Så var vi i gang Brevikbroa passert. Endelig ble det Bobåt Link to post
Faxen Svart 24.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2023 Nydelig båt. Ha en god tur, synd det ikke er sol og sommer. Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2023 Fått selskap på turen . Bella Rita skal også til Bergen. De går noe fortere enn meg. Så der spørs om lillebror får holde igjen litt.. Endelig ble det Bobåt Link to post
nie Svart 24.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2023 (redigert) 28,5 knop med V62...går noen liter i timen da. ...men L/nm varierer kanskje ikke så mye om farten er 24 eller 28 knop? Redigert 24.Mars.2023 av nie (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn