Sirgoa Startet 28.Mars.2023 Del på Facebook Startet 28.Mars.2023 Hei Folkens. Har noen erfaring med å sette inn gløde plugger ? Event hvilke ? / dele nr. Har biltema noen ? / billig allternativ. Må jeg ha reele ? tusen takk for hjelp Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Mars.2023 Del på Facebook Svart 28.Mars.2023 Jeg satte inn i min da jeg hadde 2H. Startprosedyren ble straks enklere. Jeg kjøpte originale, du får ikke uoriginale med de rette gjengene så da må det i så fall dreies adaptere. Rele er lurt å ha, men du kan jo greie deg med en kraftig bryter også. Bør tåle 30A. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sirgoa Svart 28.Mars.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2023 vet du hva gjenger som er der ? og lengde . Det må da være noe unoriginalt som passer ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Mars.2023 Del på Facebook Svart 28.Mars.2023 Det tviler jeg på. Sabb måtte få laget disse siden det ikke lenger var standard. Om du har sigarettholderne vet jeg at enkelte har borret og gjenget opp disse for å bruke de som adapter til standard plugger fra f.eks Biltema. Men det er jo litt jobb da.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Grimme Elling Svart 29.Mars.2023 Del på Facebook Svart 29.Mars.2023 Jeg prøvde meg en gang med å skru inn noen uoriginale (fra bil) som passet nokså godt. Så vidt jeg husker så passet de ganske bra, men ble ikke tett nok. Jeg byttet tilbake til sigarettholderne og brukte det så lenge jeg hadde den motoren. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.Mars.2023 Del på Facebook Svart 29.Mars.2023 Det var heller ikke spesielt dyrt å kjøpe originale som passer rett i. Jeg hadde nok gjort det på samme måte igjen, i stedet for å bruke noe som "nesten" passer. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sirgoa Svart 3.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2023 blir nåkk maskinering av sigarett plug vil jeg tur jeg liker og lage ting selv så får jeg bare eksprimentere litt selv. takker for at dere skriver. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.April.2023 Del på Facebook Svart 3.April.2023 Sirgoa skrev 40 minutter siden: blir nåkk maskinering av sigarett plug Helt greit det. Jeg vet flere som har gjort det tidligere. Fordelen er jo at plugger hos Biltema er latterlig billige. Og så er det kjekt med det man klarer å fikse selv også. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.