Jump to content

Montere glødeplugger på sabb 2h?

Sirgoa

Recommended Posts

Jeg satte inn i min da jeg hadde 2H. Startprosedyren ble straks enklere. Jeg kjøpte originale, du får ikke uoriginale med de rette gjengene så da må det i så fall dreies adaptere. Rele er lurt å ha, men du kan jo greie deg med en kraftig bryter også. Bør tåle 30A. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Det tviler jeg på. Sabb måtte få laget disse siden det ikke lenger var standard. Om du har sigarettholderne vet jeg at enkelte har borret og gjenget opp disse for å bruke de som adapter til standard plugger fra f.eks Biltema. Men det er jo litt jobb da....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Sirgoa skrev 40 minutter siden:

blir nåkk maskinering av  sigarett  plug 

Helt greit det. Jeg vet flere som har gjort det tidligere. Fordelen er jo at plugger hos Biltema er latterlig billige. Og så er det kjekt med det man klarer å fikse selv også. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...