El barco de Sol Startet 30.Mars.2023 Del på Facebook Startet 30.Mars.2023 En båtvenn informerer meg nå om at alle havner i indre Oslofjord blir pålagt kontroll av septiktømming i fjorden. På marinaer blir det krav til overvåkingsutstyr. Folk som tisser rett i fjorden vil bli bøtelagt. Dette gjelder fra 1.juli 2023. Om man ikke betaler blir det tvangsinnfordring. Er ikke dette å skyte mygg med kanon? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 30.Mars.2023 Del på Facebook Svart 30.Mars.2023 Fint om vennen din oppgir kilde på dette, og du deler med oss. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 30.Mars.2023 Del på Facebook Svart 30.Mars.2023 Å fint om vennen venter til 1April som er på lørdag 😁😁 Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Maika Svart 30.Mars.2023 Del på Facebook Svart 30.Mars.2023 Du er to dager for tidlig ute ;) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 Jeg har alltid lurt på hvordan de sjekker at man ikke tisser i vannet når man bader . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Hedwig Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 NilsPils skrev for 2 timer siden: Jeg har alltid lurt på hvordan de sjekker at man ikke tisser i vannet når man bader . . . Kjemikale i vannet som farger visstnok Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 NilsPils skrev for 2 timer siden: Jeg har alltid lurt på hvordan de sjekker at man ikke tisser i vannet når man bader . . . Jeg har hørt at det brukes egne geostasjonære sattelitter med en ny generasjon varmesøkende sensorer samt siste generasjon kinesisk ansiktsgjenkjenningsprogramvare. Direkte online med Statens Innkrevingssentral. Skal visst ta Vipps ... Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 Jeg har hørt at dette skal løses ved at vi alle skal montere en sånn smart-ring på/i "utstyret" sitt... https://ouraring.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 (redigert) Prosjektet er utsatt, da Orion overvåkingsflyet som skulle overvåke Oslofjorden 24/7, er opptatt på ubestemt tid i forb.med Russlands invasjon i Ukraina. Redigert 31.Mars.2023 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 NilsPils skrev for 3 timer siden: Jeg har alltid lurt på hvordan de sjekker at man ikke tisser i vannet når man bader . . . Om du ser vannet rundt deg lyser opp i rødt, ja da vet du at du er avslørt Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
jotto Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 Jeg hørte fra sikre kilder at svetting i vannet også blir forbudt. Det blir slutt på å ta en dukkert i sjøen på varme sommerdager hvis man ikke har vasket seg først! Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 index skrev 16 minutter siden: Om du ser vannet rundt deg lyser opp i rødt, ja da vet du at du er avslørt Ah, det blir rødbet-tvangskost her snart, altså! ...og nå kommer nok snart MDG-haterne på banen, tråden sporer av og blir stengt.. Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 index skrev 30 minutter siden: Om du ser vannet rundt deg lyser opp i rødt Burde ikke det meste av fjorden lyse rødt da? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 Maika skrev for 2 timer siden: Ah, det blir rødbet-tvangskost her snart, altså! Jepp! Olevine skrev for 2 timer siden: Burde ikke det meste av fjorden lyse rødt da? Jo. Det blir et vakkert syn! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bellil Svart 1.April.2023 Del på Facebook Svart 1.April.2023 I ordet aprilsnarr ligger det at spøken skal gjøres i april. 30. mars er litt tidlig, men kanskje litt sånn «Jeg skriver det nå mens jeg husker det» 😁 Spent på hva temaet blir i dag Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.