Jump to content

Systembolag og Midtsommernatt


JRK

Recommended Posts

Hei!

 

Da jeg var over og "bunkra" forrige helg mener jeg ryktene sa at krana skulle være stengt både fredag og lørdag denne helga!!!!!!!

Helt korrekt!

på forsiden til http://www.systembolaget.se står det:

 

Öppettider inför Midsommar

Onsdagen den 18 juni och torsdagen den 19 juni har nästan alla våra butiker förlängt öppethållande till 19.00. Lokala avvikelser kan förekomma, se Butiker & Öppettider. Midsommarafton och midsommardagen har alla butiker stängt.

 

Lars H.

Link to post
Share on other sites

Kan bekrefte at systemolaget (begge to) i Strømstad er stengt både i dag og i morgen!!!! :sad:

Kommer nettopp tilbake fra en  :wink: misslykket bunkringstur derfra!  :smiley: Det blir vel å krype til kors :wink: og ta den tunge turen til vårt stedlige Vinmonopol :eek:    

.... og en St. Hans uten Metaxa  :wink: :wink: :wink: :wink:

God båthelg, alle sammen!  :wink:

 

(Riktignok var bilturen forgjeves, men det var sikkert mere irriterende for alle bilene som kjørte rett ned i parkeringshuste under polet, betalte parkering, for så å oppdage at de bare måtte kjøre derfra igjen - uten pose!) :wink:

Link to post
Share on other sites

Jag er ledsen mkt ledsen, dette skulle jag givetsvis ha informerat er om!

 

Midsommarafton infaller alltid på en fredag! (sedan mange år har vi alltid firat på en fredag

 

för att ha 2 dager på oss för att bli 'fit for fight again' !!!    :seeya::wink: :wink:

 

Midsommarafton och midsommardagen är alltid Systemet stengt !  Hade det varit

 

öppet hade vi förmodligen behövt 3 el 4 dagar 'for recovery' !!!   :headbang:

 

 

(andra butikker däremot har öppet, det har något o gjöre med prosenten tror jeg.........)  

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...