Swingswong Startet 4.April.2023 Del på Facebook Startet 4.April.2023 Har nytt drev og lurer på om jeg skal polere og vokse det i stedet for bunnstoff. Er nede med svampen å vasker over gjennom hele sesongen såfremt det er badetemperatur i vannet. Har noen forsøkt det, eller er det bare å spraye på noe gugg med en gang? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 4.April.2023 Del på Facebook Svart 4.April.2023 Sprøyt ikke på noe gugg! Velg bunnstoff på sprayboks beregnet for drev så slipper du å tenke noe mer på det. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 4.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2023 Det var det jeg mente med gugg. Synes ikke drevspray virker så bra. Har forsøkt både Hempel og SeaJet Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 5.April.2023 Del på Facebook Svart 5.April.2023 Swingswong skrev for 7 timer siden: Synes ikke drevspray virker så bra. Jeg har forsøkt uten, og det fungerer absolutt ikke på båt som ligger ute hele tiden i saltvann. Bruker Jotun Drevspray, grunnet med Jotun Vinyl primer for drev. Fungerer tålelig bra. Problemet er transom og alle krikene og krokene der, der får jeg ikke hindret at det gror. Har ikke forsøkt andre enn Jotuns produkter, så kan ikke si om Jotun er bedre eller dårligere enn andre. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Swingswong Svart 5.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2023 Da er alternativet dårligere. Det får bli drevspray. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.