Jump to content

Noen som har lyst å bli med å hjelpe meg seile en Maxi 68 fra Tønsberg til Oslo?


krevlorneswath

Recommended Posts

Hei!
 

Som beskrevet oven, noen som har lyst å bli med fra Tønsberg til Oslo nå i april noen gang?
Har nettop kjøpt meg Maxi 68 og trenger få den hjem etterhvert, i løpet av april.
 

Kan ikke seile enda og har egentlig null praktisk erfaring med båt i voksen alder, men jeg skal lære. Skulle dog være fint å få med noen som vet hva dem driver med på første turen, siden det er en ganske lang første tur.
 

Følger med en ny plotter med båten så den biten er covered.

Jeg er sykmeldt hele april grunnet kranglende håndledder så har godt om tid men man kunne jo prøve å ta turen på en helg. Overnatte halvveis på blå bøye kanskje? Finnes en portapotti i båten.
Alternativt en laaaaang dag nå som vi begynner å ha lyset med oss.
 

 Noen som har lyat på litt april-seiling?

 

74735B9B-9FF4-4DC0-86F0-905DDE0D82A7.jpeg

Redigert av krevlorneswath (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Takk for tips!
 

Skal prøve legge ut flere steder.
 

Her tenkte jeg mest legge ut å se om noen hadde lyst å bli med bare. Kanske noen som ikke har båten i vannet enda men har lyst å seile litt. Eller noen som savner å ha en 68 og har lyst på gjenforening. Noe slikt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...