Wrener Startet 7.April.2023 Del på Facebook Startet 7.April.2023 Har en Askeladden C61 og skal rense putene i hele båten. Er det noe vidundermiddel jeg kan impregnere putene med? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 7.April.2023 Del på Facebook Svart 7.April.2023 Er det ikke Nirox eller noe tilsvarende stoff i den båten? Det er jo vanntett «stoff» med noe på toppen for å få det mykt eller ligne naturfiber. I såfall skal du ikke ha noe som helst søl/guffe eller lurium på det. Overflaten blir våt, men pute eller innhold forblir tørt, og slik skal det være. Om jeg skulle ta feil, tror jeg uansett ikke impregnering har noe i seter/puter og gjøre. Holder på fukt, mugg og annen shaite… Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Lorang71 Svart 8.April.2023 Del på Facebook Svart 8.April.2023 Tex´Aktiv Guard 1 liter Bekytter tekstiler mot smuss og flekker. Spesialutviklet for puter, båtkalesjer, uteputer, markiser, parasoller o.l. Hindrer at vann og fett trenger inn i stoffet ved at overflaten får en glatt effekt der dråper triller av. 1 flaske dekker 15 m2. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.