HiWard Startet 8.April.2023 Del på Facebook Startet 8.April.2023 Jeg ønsker å montere en avtagbar baugstige på min Windy 8000 og vurderer typen som gjerne går for å være til montering på baugspyd, feks som vist på bildet. Det vil i så fall kreve montering av beslag og at stigen hviler mot fenderlist i baugen når den er i bruk. Årsaken til at jeg heller mot denne typen er at baugen er ganske spiss slik at støttestaget blir langt og det er heller ikke noe rekke å snakke om der fremme til montering. Bildet under er lånt fra finn.no og viser hvor baugstigen kan monteres. Er dette en kurant løsning eller finnes det andre alternativer? Vil ikke montere baugspyd.. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
lurvetass Svart 9.April.2023 Del på Facebook Svart 9.April.2023 Vi har samme patent på vår Marex. Den hviler som du sier mot fenderlist og det fungerer fint. Når den ikke er i bruk er den klipset fast i maskinrommet langs et skott og er ute av veien. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
HiWard Svart 9.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2023 lurvetass skrev 1 time siden: Vi har samme patent på vår Marex. Den hviler som du sier mot fenderlist og det fungerer fint. Når den ikke er i bruk er den klipset fast i maskinrommet langs et skott og er ute av veien. Godt å høre, takk for tilbakemelding. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.