ttalhaug Startet 10.April.2023 Del på Facebook Startet 10.April.2023 Har et vindu som har gått lekk på min maxi, så må vel prøve å få greiene tett igjen. Plastglass, typ 60 cm langt, som sitter på 4-6 skruer mot skrog, tettet med noe magisk middel. Forslag til hva slags magisk middel på patron jeg kan bruke til å få tettet igjen? Vet ikke om butyl gjør susen? Eller må jeg ha et jevnere press fra festemidler for å få det tett? Tips taes imot med takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 10.April.2023 Del på Facebook Svart 10.April.2023 Jeg vet ikke. Men jeg har tidligere lykkes med Captain Tolley: https://www.maritim.no/captain-tolley Altså for å tette en oppstått lekkasje enkelt. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Kallethekid Svart 10.April.2023 Del på Facebook Svart 10.April.2023 (redigert) Lekkasje på vinduene er en gjenganger på disse båtene. Tror du må ta de av og gjøre jobben ordentlig. Ligger en del tips og råd på sidene til maxiklubben. Hvis du er på facebook: Norsk Maxiklubb | Facebook Redigert 10.April.2023 av Kallethekid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.