Jump to content

Et lite hjertesukk fra opplaget.

pappa_wolf

Recommended Posts

Var innom gamle jobben min, for å ta en kaffe, og skravle litt.
Og overhørte en samtale mellom en kunde og verkstedformannen.

"Hvorfor er dere ikke ferdig med båten min enda, det tar da ikke så lang tid å bytte den lille delen, og trekke et par nye ledninger.
Jeg skal ha båten på vannet til helgen!"

"Det klarer vi dessverre ikke å bli ferdige til, det tidligste jeg kan klare er Tirsdag i neste uke. Vi har ganske enkelt for travelt akkurat nå"

"Dere klarer fint å bli ferdige med båten min. Det er jo bare en liten filleting."

"Nei, det er fortsatt 4 timers jobb. Og jeg har over 300 båter som skal ut. Hadde du bestilt denne reparasjonen i høst, som vi anbefalte, ville båten din ha vært på vannet og klar nå"

"Kan ikke dere bare skyve et par av de andre båtene litegranne, og ta min i mellomtiden?"

"Det har vi dessverre ikke kapasitet til. Ordreboken er full."

"Det blir siste gangen jeg bruker dere, så dårlig service har jeg aldri fått før!"

Rødfargen i ansiktet på verkstedformannen fortalte at det kanskje var like greit.

willmasta skrev for 8 timer siden:

Vil også tippe at denne båteieren snart går tom for steder å få fikset båten. 

Neida, han er like forundret neste uke . Og fortsetter å bruke nettet for å kjøpe jæv** billige deler fra en netshop (som mest sannsynlig uansett er marginalt rimeligere). Uten å ha det minste forståelse for at alle ASer i Norge må gå rundt og tjene penger på deler og arbeidstimer.

Jeg kjøper deler og jobb hos min lokale pusherfår god og personlig service og er veldig glad for at de finnes. Aldri spurt om pris: servicen og tilstedeværelsen er uvurderlig når det går til helv****. Og det gjør det med båt.  I dag ringte delesjefen og minte meg på vaieren jeg har bestilt "siden han regna med jeg skulle bytte den ikveld".. 

Imorrgen er det vaierbytte og drevpåsetting!

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...