Hitrakongen Startet 26.April.2023 Del på Facebook Startet 26.April.2023 Noen som kan hjelpe meg med hvilket merke denne båten kan være? Er 23/24 fot lang, er litt mye presenning bak på båten men håper noen kan hjelpe meg Kommentar fra moderator: Opprinnelig tittel, Tenger hjelp med båtvar ikke iht reglene for titler. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 27.April.2023 Del på Facebook Svart 27.April.2023 "Hvilket merke er denne snakka?" Ville vært en mye nedre overskrift enn "Trenger hjelp med båt" Som kan bety alt fra å reparere til å flytte båten osv. Hjelp er vel et forbudt ord i overskrifter om jeg ikke husker feil da det som regel ikke fir noe info. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.April.2023 Del på Facebook Svart 27.April.2023 Hitrakongen skrev for 6 timer siden: Noen som kan hjelpe meg med hvilket merke denne båten kan være? Velkommen til forumet! Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med merke. Men om du tar et bilde uten presenning så er det kanskje lettere å se hva det er for noe. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.