Orjan81 Startet 28.April.2023 Del på Facebook Startet 28.April.2023 (redigert) Hei. Lurer på om noen har tegninger til instrumentpanelet. Har problemer med volvo penta displayet som viser gradene hvordan drevet er tiltet opp eller ned. Har kjøpt nytt display og sensoren som skal stå bak på drevet. Når jeg har den koblet på å snurrer på det hjulet som er på sensoren så går den fra ca 50 å ned til 30. så begynner den på 50 igjen. Forstår ikke hva feilen kan være. For jeg har forstått at når drevet er helt nede så skal den stå på ca -5 grad. Så jeg lurer på om den kan vise sånn feil visst noen av de 3 ledningene har irt. De som jeg kobler sensoren inn på. For når jeg beveget på hele sensoren litt opp å ned å til høyre å venstre. Så hørte vi at det kom klikkelyd 2 ganger fra releet som ligger fremme med displayet. Å da viste den minus 6. så forsvant det å gikk til baket til 50. Å da gikk den bare ned til 30 igjen. Så jeg skal prøve å pusse koblingene for å se om det blir bra igjen. Båten er 86 model. Så ledningene er gamle. Kommentar fra moderator: Opprinnelig tittel, Spørsmål ang Scand formel gt 2100 var ikke iht reglene for titler. Redigert 28.April.2023 av Orjan81 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.