mrtiger Startet 1.Mai.2023 Del på Facebook Startet 1.Mai.2023 Hei, vurderer å kjøpe en AL 320 og lurer på om disse er selvlensende? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 1.Mai.2023 Del på Facebook Svart 1.Mai.2023 mrtiger skrev 5 minutter siden: Hei, vurderer å kjøpe en AL 320 og lurer på om disse er selvlensende? Nope, med mindre han kunden som kom med en sånn i helga var uheldig og fikk en prototype uten selvlensing Sitér dette innlegget Link to post
mrtiger Svart 2.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2023 Hva er dette hullet til da, som jeg har merket med rød sirkel? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 2.Mai.2023 Del på Facebook Svart 2.Mai.2023 Bunnpropp, men båten ligger så dypt i vannet at det ikke er selvlenser. Åpner du den så blir det endel vann i båten, men skal du være vekk fra båten lenge, så kan du åpne den, for da vil mesteparten av vannet komme ut, men selvlenser og tørr dørk, kan du ikke forvente Sitér dette innlegget Link to post
mrtiger Svart 2.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2023 På River 350 har de samme bunnplugg og kaller den for selvlensende. Ser ut som denne også sitter langt ned også. Har dog ikke sett båtene, har bare sett de på bilder så det er litt vanskelig å se;) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 2.Mai.2023 Del på Facebook Svart 2.Mai.2023 For at en båt skal være selvlensende må dørken være over vannlinja! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Catastrophe Svart 2.Mai.2023 Del på Facebook Svart 2.Mai.2023 Min AL270 er selvlensende når det ikke er personer i den, jeg har 9,9HK på den og selv med den vekta bak er alltid hullet over vannlinjen. Men proppen må inn når den skal brukes. Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 2.Mai.2023 Del på Facebook Svart 2.Mai.2023 De siste modellene var dypere bak og holder seg høyere i vannet, men det legger seg endel vann inni med tung motor. De kan ikke synke selv med vann opp til ripa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.