årø33 Startet 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2023 Jeg har en eldre simrad nss7 i min båt, jeg har kjøpt nytt kart på SD brikke men får det ikke installert. Mulig jeg må oppgradere software, men hvordan gjør man dette? Link to post
abbor Svart 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 Kartbrikken skal ikke installeres, den leses fra micro SD kortleseren. Antar det er et Navionics kart. Hva er betegnelsen på kartbrikken? Link to post
Ommis Svart 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 Har satt inn SD kortet men kartet kommer ikke frem, det er et c-map kart men d skulle gå sa forhandleren Link to post
Ommis Svart 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 Ser jeg har en annen bruker her også, men d er jeg som er årø33 Link to post
abbor Svart 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 C-map funger enten dårlig eller ikke i det hele tatt på første generasjon NSS, du må kjøpe Navionics. Du kan kjøpe og laste ned fra Navionics sine nettsider. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn