Jump to content

Båtmesse på Sjøen i Bergen 5-7 Mai 2023 (Dra til Sjøs)


Thomas_h

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle forsøke å starte en tråd om denne messen også. Messen er på sjøen ved Marineholmen i Bergen nå til helgen. 

Gjorde det samme med sist messe og endte opp med å møte i hvertfall et forum-medlem. 

 

https://dratilsjos.no/

 

Jeg har grei utsikt til vågen her fra kontoret mitt, og akkurat nå er det ikke noe tegn at det skal være messe her, bort sett fra litt ledig plass på gjestebryggen. :smiley:

Husker i 2011 (eller var det 2012?), da gikk messen helt over til andre siden med flytebrygger. Håper det blir tilsvarende i år. 

 

Legger ut bilder etter hvert som det kommer noe mer. :thumbsup:

 

20230502_085833.jpg.ac482130bbbe9c0bb8714202c5bc3407.jpg20230502_085828.jpg.3ba828e716778b88f214534b37cce3ae.jpg

Redigert av Thomas_h
Skrivefeil i overskrift. (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Noen som vet om det blir messe nå i år? Ingenting om det på hjemmesiden til Dra til sjøs, men på Facebook ser jeg de etter messen i fjor skrev på gjensyn i 2024. 
Var på messen på Sotra i dag, men har lyst til å få med meg en flytende messe også😊

Link to post
Share on other sites

Var også på messen i går og er helt enig! Aldri vært så liten messe! kanskje det er dårlige tider og at utstillerene ikke tar seg bryet med så mange modeller, men synes messen blir mindre og mindre for hvert år! Husker messene i arenum i "gullalderen" da alle de store norske produsentene hadde omtrent samtlige modeller utstilt! Var tider det!

<p>Har hatt/har Zodiac 12, Quicksilver 8 5hk tohatsu, GH 10 9,9 Yamaha, Skibsplast 14 25hk Mercury, Vernøy 430 sl 25hk Johnson, Saga 20 Marna MB10a, Hasla 21 Yanmar 3qm30.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...