Sørlending7 Startet 6.Mai.2023 Del på Facebook Startet 6.Mai.2023 Hei. En i familien har etterlatt seg en velholdt Medusa 26 (seilbåt/motorseiler) fra 1976 med innenbords motor fra Buck. Kan noen her hjelpe med å anslå hva båten er verdt? Hvilken annen informasjon trenger man evt for å anslå verdien? Hilsen en som ikke har peiling på båt Sitér dette innlegget Link to post
Sjøstein Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Hei, det ligger en Medusa 26 ute på Finn nå til kr 40.000,-. Ellers kommer det mye an på tilstand, spesielt på motor og seil. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlending7 Svart 7.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Hei og takk for svar. Ja det er den på Finn det er snakk om. Men har fått flere indikasjoner på at den er kraftig underpriset, så prøver å finne ut hvor det er riktig å legge seg. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Responsen dere får på annonsen er en god indikasjon på om prisen er riktig/realistisk. Det virker jo som et greit kjøp, men så mye mere en 40k tror ikke jeg dere skal håpe på. Der er mye å velge i for lite penger når en ser på gamle båter med orginal motor og gamle seil. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Sørlending7 skrev for 2 timer siden: Ja det er den på Finn det er snakk om. Men har fått flere indikasjoner på at den er kraftig underpriset, Koselig båt, men jeg tror ikke 40 lapper kan kalles "kraftig underpriset". Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Sørlending7 Svart 7.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Nei, jeg vet jo ikke, men det er beskjeden enkelte har gitt, derfor jeg spør! Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Hva mener de at er riktig pris da? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Førstefender Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Sørlending7 skrev for 1 time siden: Nei, jeg vet jo ikke, men det er beskjeden enkelte har gitt, derfor jeg spør! Du får forsøke få til en budkrig da, hvis du har mange på lista. Men tror ikke båten er verdt mye mer enn 40-50` Lykketil med salget Sitér dette innlegget Link to post
Sørlending7 Svart 7.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 En har bydd 90.000. En annen mener båten er to hundre tusen (!) underpriset. Det hørtes jo bare for vilt ut, men får en jo til å lure litt. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Ein ting er å by,ein heilt anna er å få pengane til din konto, Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Sørlending7 skrev 7 minutter siden: to hundre tusen (!) underpriset. La ham kjøpe den for 200’ Så kan han videreselge med 40’ i fortjeneste. Kjappe penger for begge👍 Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Tror ikke seilbåt fra 70 tallet lar seg selge opp mot 100.000 men det er bare å prøve. Søk på finn hva som er tilsalgs for den prisen av pinnebåter så ser du hvor mye båt og utstyr du får for den prisen endel med motor som ikke er 50 år.har du bud på det du antyder er min anbefaling ta budet med en gang Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Sørlending7 skrev for 4 timer siden: En har bydd 90.000. Da er det vel bare å selge før budgiver trekker seg. Bortsett fra et par Expresser i god regattaskikk er det ingen andre så gamle båter i denne størrelse som ligger så høyt i pris på Finn. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 240000 for denne?? Kødder du? Da hadde jeg solgt å tatt en jævla fylle ferie til syden før han forlangte penger tilbake hehe Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
S/Y Emma Svart 9.Mai.2023 Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 Selg med en gang til de som byr! Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.