ka1ser Startet 7.Mai.2023 Del på Facebook Startet 7.Mai.2023 Det originale lokket mitt ble dessverre ødelagt for et par år siden. Jeg løste dette enkelt ved å lage et trelokk, men vannintrenging har gjort at også dette har tatt kvelden. Er det noen som selger? Eller lager på bestilling? Eventuelt tips til hvordan jeg kan lage selv, helst uten å lage et i glassfiber, det er mye arbeid! PS. Jeg har tretofter, som er godt lakkert, men også der er det noe vanninntrenging, så plasttofter hadde nok gjort seg. MVH Øivind Sitér dette innlegget Link to post
omorv Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 King Starboard plater Sitér dette innlegget Link to post
ka1ser Svart 8.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2023 Ser ut som det var lite på lager.. kan noe sånn som dette dette være et alternativ? Redd for at det blir stygt med aluminium i båten da. Ps. Bor i Trondheim, om det hjelper på forslag. Pps. Båten skal selges, så alt dette er bare for å gjøre den mer attraktiv, verdt det? Sitér dette innlegget Link to post
Straits Svart 25.Juni.2023 Del på Facebook Svart 25.Juni.2023 Hei. Fant du lokk? Jeg har akkurat samme problem :) Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 25.Juni.2023 Del på Facebook Svart 25.Juni.2023 ka1ser skrev On 8.5.2023 at 16.41: Pps. Båten skal selges, så alt dette er bare for å gjøre den mer attraktiv, verdt det? Er det ikke bare å lage et nytt lokk da? Så ser det bra ut ved salg og holder nok en god stund. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.