Jump to content

Innbygging av instrumenter


Rastløs

Recommended Posts

Jeg har kjøpt ny gps/ekkolodd. dette står jo normalt på egen brakett ved styreplassen.

På en daycruiser m/kalesje antar jeg imidlertid at dette er et yndet tyveriobjekt. :headbang: ( det koster jo tross alt 10 000,-) Jeg gidder helt sikkert ikke å skru av/på alle ledningene for hver tur. Jeg har imidlertid lyst til å beholde instrumentet hele sommeren!!.

 

- Har selvfølgelig vurdert å legge ut selv-skudd, men i Norge er det jo tradisjon for at forbryteren skal beskyttes og offeret straffes :headbang:

 

Er det noen som har erfaring med innfelling av instrumenter som egentlig er ment for plassering på brakett. ( GPS antennen er ekstern så det er ikke noe problem med hensyn til den; Hummingbird 87) ) finnes det f.eks noen formelige standradrammer m.m.

 

 

:confused:

Link to post
Share on other sites

Så lenge det ikke er noen knapper rundt eller bak enheten, så kan det ikke være noe problem å kutte litt i dashbordet, slik at du får integrert den. En GPS/Ekkolodd genererer ikke noe særlig varme, så lufting er ikke noe å tenke på.

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...