dennrick Startet 23.Mai.2023 Del på Facebook Startet 23.Mai.2023 Etter noen år med RIB på badeplattformen på motorbåten, så har jo aldri dette vært noe problem. Jolla har vært låst fast til båten med låsewire og solide (Abus) hengelåser, mens påhenger har vært låst fast til Jolla med en stålskinne med egen lås. Også innimellom boltet fast til Jolla. På seilbåten nå har vi fått oss en jolle som ligger på dekk låst fast med wire og samme type hengelås. Dette er lettvint. Jeg antar at dette er en løsning forsikringsselskap generelt godtar. De har ihvertfall godkjent dette ved sykkeltyveri her. Påhengsmotoren derimot: Den skal henge på braketten som vist på bildet. Hvordan tyverisikrer dere andre motoren der den henger åpenlyst ? Låsewire og hengelås ? Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Roger jo Svart 23.Mai.2023 Del på Facebook Svart 23.Mai.2023 dennrick skrev On 23.5.2023 at 18.33: Den skal henge på braketten som vist på bildet. Hvordan tyverisikrer dere andre motoren der den henger åpenlyst Vis hele sitatet Har samme opplegget skrur den fast på braketten sikrer skruene med hengelås. Vitsen er vel at det er låst. Skulle jeg tatt den hadde jeg tatt med vinkel kutteren og tatt med braketten og. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.