Scubatur Startet 26.Mai.2023 Del på Facebook Startet 26.Mai.2023 Har sterkt missfarga områder på kvite skaiputer med blå rand i cockpit - Saga 27 86modell. Har prøvd det meste av rens uten suksess, og tenker derfor å prøve flekking med vinyllakk for dette formålet: https://gasolin.no/vinyllakk-bradleys.html Nokon som har RAL-fargekode til det kvite partiet? - eventuelt RAL-fargevifte, tilsvarende puter og tid til å sjekke? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 26.Mai.2023 Del på Facebook Svart 26.Mai.2023 Velkommen på forumet.Ville kontakta Saga forumet,Lars H har nok kontroll på dette Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 27.Mai.2023 Del på Facebook Svart 27.Mai.2023 Sagaforumet er vel nedlagt. Og jeg vil tro at puter fra 1986 ikke nødvendigvis har den samme fargekoden nå som da. Har du bilder av putene, så er det kanskje lettere å skrive et godt svar? Jeg vil tro du kommer til å slite med å få dette pent med å flekke, det kan muligens hjelpe noe med å farge hele - men jeg ville nok heller godt for å trekke om. Fint vinterprosjekt ved symaskinen. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.Mai.2023 Del på Facebook Svart 27.Mai.2023 Jeg kjøpten nye stoler og puter til min Saga 27 1986 modell for ikke mange år siden. De produseres fremdeles av Måløy industrisøm, så ta en telefon til dem. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 27.Mai.2023 Del på Facebook Svart 27.Mai.2023 Måløy Industrisøm: Telefon: 57 85 12 30 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.