MR Swe Startet 28.Mai.2023 Del på Facebook Startet 28.Mai.2023 Hei. Skulle bare bytte impell idag og alt gikk bra til jeg skulle skruve in den siste. Drog til litt har og så knakk den. Så nå sitter siste delen inne i godset. Hvordan skal jeg få løst det? Båten ligger og på vannet Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 28.Mai.2023 Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/avtrekkere/skrueuttrekkere-6-stk-2000022143 Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 28.Mai.2023 Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 Kjøp ny. Enkelt greit og du slipper bekymre deg kvar eineste gang du skal utpå om det holder. Det blir verdt kvar ei krone likevel. Så kan du heller fikse opp den gamle på verkstedbenken om du vil og enten legge på hylla eller omsette. hviken motor står den på? Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 28.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 Tamd31a-p. Skal ikke bruke den igjen men må få ut den før få inn en ny. Men kan man montere ut hele impellerhuset og ta den hjem og fikse den der? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 28.Mai.2023 Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 Jeg hadde nå prøvd meg med en drill og en "grisepikk" først. Evt. et venstregående bor: https://smaskin.no/bor-hss-venstre?q=160020 Sitér dette innlegget Link to post
hansa82 Svart 28.Mai.2023 Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 Kommer du til på baksiden? Har vært borti det samme selv. De satt overraskende dårlig, så med en syl og en hammer så kanksje du klarer å slå den forsiktig ut. Altså sette sylen på skrå nedover på f.eks venstre side og slå forsiktig så bolten blir vridd rundt. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 28.Mai.2023 Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 Om alt annet går galt så kan du borre nytt hull ved siden av og gjenge opp. Om ny skrue havner 10mm til side så vil alikevel få nok klem på lokket. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
mthoms Svart 28.Mai.2023 Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 Jeg ville tage den hjem i bænken. Det job, der ser besværligt ud, når pumpen er monteret, og der ingen plads er til at arbejde, det går meget enklere når man har delen i hånden. Jeg har skiftet lejer på min, og demontagen er relativt enkel. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 28.Mai.2023 Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 Den sitter helt sikker løst. Er du heldig, får du tak i den på baksiden. Har opplevd det samme. Og jeg fikk tak i den med en tang på baksiden og bare skrudde den videre igjennom. Alternativet er å demontere hele pumpen og få ut skruen da. Går greit det også. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 28.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 Da har jeg fikset det. Borret ut og laget nye gjenger.. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 28.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2023 Tog den ut og drog til svigers som har det meste av verktøy :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.