Mørepilken Startet 28.Mai.2023 Del på Facebook Startet 28.Mai.2023 Jeg får ikke start på min motor. Grunnen til dette er høyst sannsynlig at jeg ikke er båtelektriker, men at jeg prøvde å koble til et en gammel turteller. Etter å ha koblet sammen sånn jeg trodde var rett, satt jeg på hovedbryter og startet motor. Men etter at motor hadde gått litt, stoppet den, og er nå ikke mulig å starte igjen :( Jeg vil tro at det er en sikring som har gått (i motoren), for jeg har 12Vspenning på koblingsbrettet, Noen som vet om en sikring ? Sitér dette innlegget Link to post
Mørepilken Svart 29.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2023 Jeg kan svare litt til meg selv, basert på det jeg har lest av forskjellige problemer i forumet. Kanskje jeg skal prøve å ta av polene på batteriet for å re-sette ett aller anna. Jeg må finne ut hva en kvikksølv.. er for noe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.