Skydock Startet 29.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2023 Jeg har klart og ødelegge plastikken som er på toppen av båten min men vet ikke hva den heter for og bestille ny Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 29.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2023 Mener du den (harde?) gummilista som går rundt ytre del av skroget der det er breiest? I så fall kalle den gjerne relingslist eller fenderlist. Kommer i flere varianter, så her må du måle den gamle og sørge for at du får bestilt riktig profil slik at den passer. Fås flere steder, blant annet Seasea.no har en del varianter. Ikke direkte enkelt å få på ny list pent og stramt, men med litt varme og et par hjelpende hender er det rart hva som går? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 29.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2023 Her trenger vi en litt nærmere forklaring. Gjerne et bilde . . . ., Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Grand Banks jr Svart 29.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2023 Et bilde hadde vært veldig fint. Spesielt når vi ikke vet hva slags båt du har, hvilket merke eller modell. Poster du et bilde, enten av din eller en annen lik båt, så er det større sannsynlighet for å få gode svar. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Komodo Svart 29.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2023 Velger å tro at dette er trolling. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
index Svart 30.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2023 Plastikken på toppen av båten heter vel gjerne presenning... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Captain A Svart 30.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2023 Kalesje ? Det får man evt av flere leverandører, bare og Google litt i ditt nærområde Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.