Bjørkski Startet 29.Mai.2023 Del på Facebook Startet 29.Mai.2023 Hei, Jeg har et eldre fungerende kjøleelement, men med defekt termostat. Er det noes som gjenkjenner denne termostat og vet om den la seg skifte på skapelig vis (adkomst er begrenset, da den sider i kjøleboksen) Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 29.Mai.2023 Del på Facebook Svart 29.Mai.2023 Vet ikke annet enn at den ser identisk ut med den som satt i Waeco skapet mitt. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 29.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2023 Big Horn skrev 41 minutter siden: Vet ikke annet enn at den ser identisk ut med den som satt i Waeco skapet mitt. Takk, det er en god start.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.Mai.2023 Del på Facebook Svart 29.Mai.2023 Og, hvis det er som jeg tror, sitter termostaten bakt inn i skumisolasjonen og er et helvete å fikse. En del jeg har googlet, fester den nye termostaten inne i skapet og neglisjerer den gamle. Men det er varianter ute og går, det er ikke sikkert at mine negative viber er relevant i denne sammenhengen. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 29.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2023 Ingen dum ide å droppe den gamle og montere en ny. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.