Christian V Posted June 5, 2023 Share Posted June 5, 2023 Hei, Har et panel inne i min 1987 Nimbus 28 DC som har begynt å sprekke. Jeg har bestemt meg for å bytte dette, men før jeg går til en møbelsnekker skulle jeg gjerne funnet ut av hvilket treverk Nimbus har benyttet. Jeg vil tro at Nimbus benyttet dette treverket i flere modeller på denne tiden. Er det noen som har kjennskap til hvilket tresort Nimbus benyttet på denne tiden? Quote Link to post
valvolainen Posted June 5, 2023 Share Posted June 5, 2023 Det er hel teak og teakfiner i vår 3000 fra 1986. Ingenting annet. Quote Link to post
larsand Posted June 5, 2023 Share Posted June 5, 2023 mener 28 dc hadde bjørk.. men ble veldig usikker nå som jeg skulle dele den informasjonen i det offentlige rom. Quote Link to post
NilsPils Posted June 5, 2023 Share Posted June 5, 2023 Hva med et bilde . . ? Quote Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts