Lillesand Startet 5.Juni.2023 Del på Facebook Startet 5.Juni.2023 Gruer meg hver gang jeg skal bytte olje- filterinnsats på denne motoren. Fordi det er et helsike å få det tett. Det er akkurat som den pakningen som følger med filteret er litt for liten. Noen som har gode tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Pedaltom Svart 5.Juni.2023 Del på Facebook Svart 5.Juni.2023 Har du sjekket om det ligger rester av gammel pakning mot anleggsflaten der ny pakning skal tette? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 5.Juni.2023 Del på Facebook Svart 5.Juni.2023 Lillesand skrev for 10 timer siden: Det er akkurat som den pakningen som følger med filteret er litt for liten. Noen som har gode tips ? Hva med å kjøpe ett filter i ett annet merke? Sitér dette innlegget Link to post
Lillesand Svart 6.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2023 Jeg kjøpte et filter hos Maritim, type WIX, der fulgte det med en O ring som var alt for liten. MANN har rett pakning (Flat eller firkanta) men fortsatt er den også for smal til sporet på filterhuset. Jeg skal prøve meg på å lage en selv hvis det ikke blir tett. Jeg har rensa flatene for evt pakning/gummi- rester Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.