albin26 Startet 10.Juni.2023 Del på Facebook Startet 10.Juni.2023 Hei. Har kjøpt en brukt 9.9 2t som jeg ikke klarer å få opp turtallet/hastighet på når jeg gir gass . Den kan også være noe vanskelig å få start på,går heller ikke på tomgang når den er varm. Har fått byttet tennplugger, rengjort forgasseren og fått på ny bensin uten at det hjelper noe som helst. Årsmodell på Motor er ukjent men det er grå deksel på den. Noen som kan ha noe som helst erfaring/råd hva som kan være feil med denne? Kommentar fra moderator: Opprinnelig tittel, Tohatsu 9 9 2-takt, var ikke iht reglene for titler. Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 10.Juni.2023 Del på Facebook Svart 10.Juni.2023 Dårlig coil? De svikter under belastning og når de er varm. Pluggkabler og, men om kablene er støpt fast i coil er det jo komplett byttedel. Men før du bytter coil, går den mens du pumper på blæren? Tenker dårlig bensinpumpe eller feil på flottør/feiljustert? Når du renset forgasser, staket du opp alle kanaler med en stiv gøtt? Sitér dette innlegget Link to post
albin26 Svart 11.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2023 jerognal skrev for 11 timer siden: Dårlig coil? De svikter under belastning og når de er varm. Pluggkabler og, men om kablene er støpt fast i coil er det jo komplett byttedel. Men før du bytter coil, går den mens du pumper på blæren? Tenker dårlig bensinpumpe eller feil på flottør/feiljustert? Når du renset forgasser, staket du opp alle kanaler med en stiv gøtt? Dårlig coil er noe som jeg har lest meg fram til også som kan være feil på disse, skal undersøke dette nærmere. Har ikke prøvd å pumpe på blæren nær den stå på tomgang. Nei jeg staket ikke når jeg brukte forgasser rens jeg tok ut selve dysene og sprayet de og resten ab forgasser som jeg demontere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.